הרשמה

חיכינו יובלות: Red Dead Redemption מגיע למחשב וכנראה שבקרוב

האמנם...?

אחרי ספקולציות רבות, האם Sony הדליפה את היציאה למחשב?

אתם קוראים את הכותרת, אתם קוראים את הכותרת משנה וכנראה חושבים לעצמכם: "שוב פעם? עוד שמועה? כמה פעמים אנחנו מדברים על זה כבר?" ואמנם כבר דיברנו על ההגעה של המשחק למחשב הרבה מאוד פעמים, ביטולים כאלו ואחרים של פורט שיביא את המשחק האהוב לקהל שחקני המחשב, אבל אחרי שמשתמש Twitter טען שהמשחק יגיע בגלל עידכון ללאנצ'ר של Rockstar למחשב, עושה רושם כי ההדלפה מגיעה הפעם מכיוון אחר ולא צפוי!

ההדלפה הפעם מגיעה מ-Wario64, מי שלא מכיר, מדובר במשתמש Twitter שמדליף לא מעט מידע גם כן, אבל הפעם המציאה שלו מגיעה מהחנות של Sony בכלל. על פי התיאור של עמוד המשחק בחנות של ה-Playstation 4 נכתב כך: "תחוו את הרפתקאות המערב האפי שהגדירו דור שלם, עכשיו על המחשב בפעם הראשונה!". בהמשך התיאור גם נכתב "המשחק מכיל את חווית ה-Single Player יחד עם תוכן בונוס של גרסאת Game of the Year". על פי התיאור גם הגרסא למחשב תכיל תמיכה ברזולוציות שונות, תמיכה בקצבי פריימים שונים, תצוגה במספר מסכים ותמיכה בהגדרות סאונד שונות.

מיותר לציין שאחרי הפרסום של Wario64, עמוד החנות של המשחק עודכן בהתאם, יכול להיות כי מדובר בהדבקה לא נכונה של הטקסט בחנות של Sony, אבל האינטרנט, כהרגלו, לא שוכח. עד שנקבל הכרזה רשמית, מה דעתכם על הידיעה הזאת? מתרגשים לקראת היציאה של המשחק למחשב? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:19 19.08.2024 | איתי איתי (אורח)

    מעניין. אולי סוף סוף יצאו מודים עם טקסטורות באיכות גבוהה, זה יכול לעשות הבדל עצום. כל הפורטים שיש עכשיו בקושי עונים להגדרה של רימאסטר...

  2. 2

       | פורסם ע"י