הרשמה

ביקורת: Prime 1 Studio Geralt of Rivia

התוספת המושלמת לאוסף שלכם?

הזאב הלבן מוצג במלוא תפארתו בפסל של Prime 1 Studio

תודה רבה ל-Prime 1 Studio על שליחת הפסל אלינו לביקורת!

הנה משהו קצת שונה מבדרך כלל. לצד הרים של ביקורות שונות שנמצאות בתכנון באתר, בין אם הן על משחקים, סדרות טלוויזיה או סרטים חדשים שעלו לאקרנים לאחרונה, התבשלה לה הביקורת הלא שגרתית הזאת. לפני מספר שבועות קיבלתי אליי פסל של גראלט מריוויה, ע"י Prime 1 Studio, המעוצב כפי שניתן לראות אותו במשחק השלישי בטרילוגיית משחקי התפקידים האהובה - The Witcher 3: Wild Hunt. אם לומר את האמת, לא היה לי מושג למה אני נכנס כשבחרתי את הפסל הזה, כי לא רק שמדובר בתוספת פשוט אדירה לחדר העבודה שלי בבית, זו תוספת גדולה מאוד שעשוייה ברמה מאוד, מאוד גבוהה. עד היום תחום האספנות אצלי היה מסתכם בפאנקו פופים או בפסלים קטנים יחסית שאפשר להעמיד בצד של השולחן, אבל שום דבר לא הכין אותי לגודל העצום של הפסל הזה ולאפשרות המאוד גבוהה שהוא לקח את תחביב האספנות שלי רמה אחת למעלה.

 

מה בקופסה

אוקיי, אני לא חושב שאני יכול להתחיל לתאר לכם את כמות ההתרגשות שלי כשקיבלתי את הקופסה אליי הביתה או ליתר דיוק - קופסאות. הפסל הזה כל כך גדול, שהוא מגיע מהיצרן בשתי קופסאות נפרדות, אחת המיועדת לבסיס של הפסל, ואחת לדמות של גראלט ולשאר התוספות שמתחברות אליו. שתי הקופסאות מגיעות עם הלוגו של החברה והדפסה יפה של הפסל עצמו עליהן כשהכל ארוז בפנים עם הרבה שכבות של קלקר להגנה מירבית.

בפתיחה של הקופסה של הפסל עצמו תקבלו לוח שנה עם תמונות של פסל שונה של החברה עבור כל חודש ותאריכים מסומנים להשקות הצפויות לאותה שנה. הלוח שנה המצורף היה לשנת 2022, שנת ההשקה של הפסל, והכיתוב היה ביפנית כך שלא היה לי יותר מדי מה לעשות איתו - אבל מדובר בתוספת חמודה מאוד כך או כך. לצידו מונח דף די גדול שמסביר צעד אחר צעד לאן כל חלק בפסל מתחבר עד שלבסוף תרכיבו את הפסל עצמו במלוא תפארתו.

כבר בהוצאה של הבסיס של הפסל הצלחתי להבין כמה הוא הולך להיות משמעותי בחדר שלי. הבסיס עצמו מעוצב בצורה של קרקע ביער כשלרגליו של גראלט מונחת גולגולת וביצה של הארפי (Harpy). הבסיס עצמו מגיע עם הלוגו של המשחק עליו ומעין עמודים שחורים שמקיפים אותו שמייצגים את הקסדה של הנבל הראשי של המשחק - ארדין (Eredin). הנה כל מה שתקבלו בקופסה השנייה של הפסל, שמכילה בתוכה את הפסל של גראלט עצמו ותוספות לבסיס ולדמות:

  • ארבעה ראשים שונים של גראלט הניתנים להחלפה (מגיע רק בגרסאת ה-Deluxe של הפסל)

  • שלושה מעמדים שונים לראשים

  • גוף, יד המחזיקה ארבעה ראשים של הארפי, חרב שלופה, חרב מכוסה, יד של שלד, כלי לנשיאת ראשי מפלצות, תליון

  • ראש זאב המתחבר לבסיס (מגיע עם אורות LED בעיניים בגרסת ה-Deluxe), דגל, כנף של הארפי, חרבות, קשת צולבת

הוא שייך למוזיאון

מבחינת ההרכבה של הפסל עצמו לא מדובר במשהו יותר מדי מסובך, והעלון המצורף לחיבור כל כל החלקים למקומם מאוד מובן ופשוט לביצוע. כל חלק שצריך להתחבר למקום מסויים בפסל מגיע עם מגנט שמיד מתחבר בלי יותר מדי הפעלה של כוח או מחשבה, מה שהופך את החיבור והפירוק לקל ונגיש מאוד. תוך זמן קצר, אתם אמורים לעמוד מול אחד מהאייקונים הגדולים בעולם הגיימינג כשהוא מורכב בשלמותו בקנה מידה של 1/3. הפסל משתרע לגובה מרשים מאוד של 88.5 ס"מ ובמשקל של 25 ק"ג, אני בטוח שכבר הבנתם שלא מדובר פה במשהו קטן.

בתור התחלה אציין את הפוזה ש-Prime 1 Studio החליטו ללכת איתה, ומשהו ששמתי לב שקיים אצל פסלים נוספים שלהם - הוא פשוט קולע בול לדמות. עצם העובדה שאנחנו מקבלים את הדמות בפעולה של אחד מהדברים המשמעותיים שעושים במשחק רק הופכת את הפסל הזה להרבה יותר מעניין, משהו שלא היה עובר באותה צורה אם גראלט היה פשוט עומד עם חרב שלופה. זה, ביחד עם שאר התוספות על הבסיס הופכות את הפסל הזה לאחד מהבולטים והמעניינים שראיתי.

וכן, אני לא חושב שאני מגזים כשאני אומר שהפסל הזה שייך למוזיאון - כי הוא פשוט עשוי בצורה כל כך טובה ועם ירידה מדהימה לפרטים. כל חלק בפסל מועבר ברמה גבוהה מאוד, מהפרטים על הראשים השונים של גראלט לשריון ה-Kaer Morhen שלו עם פרטי התפירה והטקסטורה היפהפייה, לחרבות ועד לפרופים השונים שמתחברים אליו, כל דבר הוא פשוט תענוג להסתכל עליו. אחד מהראשים המצורפים בגרסת ה-Delxue מציג את גראלט עם רמת Toxicity גבוהה לאחר שהוא לוקח שיקוי כלשהו מה שמבליט את הוורידים בפנים שלו, ומדובר בעיניי באחת מגולות הכותר הרבות של הפסל הזה.

חריטת ה-Runes על חרב הכסף של גראלט לדוגמה תפסה אותי לא מוכן ומאוד הופתעתי לטובה כשראיתי אותן, אבל מה שבכלל הוציא אותי מאיזון הם ארבעת ראשי ההארפי שהוא מחזיק. תראו, ראשים כרותים של מפלצות זה לא הדבר הראשון שאני מחפש בפסל שיוצג בבית שלי, אבל העיצוב שלהן באמת עשוי ברמה מדהימה עם פרט אחד כל כך לא הכרחי אבל כל כך מגניב. Prime 1 Studio יכלו בקלות לפסל את השיער של המפלצות כמו שאר החומרים של הפסל, אבל הם בחרו להשתמש בחומר שנראה (ומרגיש) כמו שיער אמיתי. זו באמת תוספת לא הכרחית, אבל זו החלטה עיצובית שאני שמח שהם לקחו ואחת שכל כך הגניבה אותי כשגיליתי אותה.

למרות שמדובר בפסל פשוט מהמם, יש כמה דברים שפחות עבדו עבורי כאן. הראשון מביניהם הוא הכנף של ההארפי שמתחברת בבסיס של הפסל - היא מאוד, מאוד גדולה ומאוד לא הכרחית. היא לדעתי לא מוסיפה יותר מדי לפסל הגם ככה עמוס הזה, וזה לא כל כך עוזר שהיא יוצאת מגבולות הבסיס ומונעת מהפסל להיות צמוד לקיר במידה וזה משהו שתרצו לעשות. בנוסף, ראש הזאב שמתחבר לבסיס גם גדול מדי לדעתי והיה אפשר להפוך אותו לקצת יותר קטן ופחות בולט.

השורה התחתונה

אם אתם אספני פסלים, אנשים שמחפשים להיכנס לתחום האספנות או פשוט מעריצים גדולים של סדרת משחקי The Witcher ומחפשים את התוספת המושלמת לחלל שלכם - הפסל של Geralt of Rivia מ-Prime 1 Studio הוא הבחירה המושלמת. תג המחיר שלו עומד על 1,449$ עבור גרסת הדלוקס ובהחלט מדובר בעלות לא זולה בכלל, אבל התמורה שמתקבלת כאן מאוד משתלמת ואחת שאני בטוח שלא תתחרטו עליה. האוסף שלכם יודה לכם.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:32 29.02.2024 | הכל טוב ויפה הכל טוב ויפה (אורח)

    אבל 1500$ על פסל זה למשועממים בלבד.

  2. 2

       | פורסם ע"י