הרשמה

חמישה טריילרים שחבל שפספסתם בשנת 2023

שועל, עכבר והסטודיו שעובד על הכל - ואולי בעיקר עלינו? הנה חמישה טריילרים שאולי פספסתם השנה - וחבל לכם לפספס

הו ברצלונה ברצלונה

שנת 2023 הייתה מלאה במשחקים גדולים ומעולים. עם כל כך הרבה דברים לשחק וגם טריילרים למשחקי ענק כמו Fable ו-Metal Gear Solid Delta גם למעריצים מושבעים של התעשייה היה קשה לעקוב אחרי כל החדשות. אספנו לכם כאן חמישה טריילרים מעניינים במיוחד מהשנה האחרונה שכנראה פספסתם - וחבל.

Spirit of the North 2

אני מתחיל עם הטריילר ששלח אותי לעשות את הכתבה הזו. Spirit of the North הוא משחק אינדי חמוד ולא יותר מזה לדעתי משנת 2019 שבכל זאת שבה את ליבי עם מוזיקה יפייפיה, שועל מתוק והמון פוטנציאל במשחקיות שהייה רחוקה מלממש את הפוטנציאל המלא שלה. למזלי, באירוע ה-Xbox Partner Preview שהתקיים באוקטובר האחרון הוכרז כי המשחק יקבל המשך. בטריילר באמת מהמם, נראה שהמשחק יתפתח מסימולטור ה"להביא מקל לנזירים" שהיה בראשון, והפעם השועל שלנו יטייל עם רוח של עורב שתגוון את המשחקיות ואפילו כבר הוצגה לנו מעין מכניקת תעופה. אני מאוד מחכה לו ותיהיו בטוחים שתשמעו מאיתנו עליו כשהוא יצא בעתיד לקונסולות הדור הנוכחי ולמחשב.

להיט ה-Metroidvania הבא? נדע בקרוב...מאוד

אי אפשר היה לפספס את הטריילר הפסיכדלי של Ultros בתצוגה של PlayStation בחודש מאי. לא הרבה ידענו להגיד על משחק ה-Metroidvania הצבעוני הזה, אבל בטריילר שהגיע ממש בסוף השנה התגלה הרבה יותר, ואיתו גם תאריך היציאה הסופר קרוב שלו - 13 בפברואר. נראה שהמשחק יהיה הרבה יותר איטי ממה שראינו, ויתעסק בצייד/ת המתעוררים בלי זכרון לעולם בו הטבע שולט. במשחק נראה שנצטרך לפתוח שבע אינקובטורים, המפוזרים בעולם בו נוכל או להרוג את האוייבים או להתחבב עליהם עם מזון שנגדל או נמצא בעולם. המשחק זכה לתשומת הלב שלנו, וכנראה גם לכסף שלנו כשיצא בחודש הבא לPlayStation 4, PlayStation 5 ולמחשב.

SUDA51 הולך לברצלונה, ואנחנו כבר רוצים להצטרף

אין ספק ש-No More Heroes 3 הוא לא הצלחה, ובכל זאת קשה להתעלם מהכשרון של SUDA51. המפתח היפני שידוע ברעיונות המטורפים שלו חוזר עם משחק חדש לגמרי הפעם, שמבטיח לשלב בין Metroidvania לרוג-לייק במשחק שעושה המון כבוד לג'אנר האימה לדורותיו. למרות ששוב הגרפיקה נראת לא ממש להיט - הרעיון הספיק כדי לתפוס לי את העין ולחכות לראות היכן המשחק הזה יסיים את דרכו והאם הוא דווקא יזכר כקאמבק של המפתח הוותיק.

עובדים על הכל או עובדים עלינו?

סליחה על הכותרת הטעונה, אבל יש לה הסבר. לפני שנה וחצי אחת מסדרות מסדרות הסרטים האהובות עליי אי פעם, The Evil Dead, קיבלה משחק וידאו מושקע יחסית עם בסיס מעולה להיות לא פחות מלהיט. למרות שמכר חצי מיליון עותקים אחרי פחות משבוע, המפתחת שלו Saber Interactive זנחה אותו כמעט לחלוטין מהר מאוד והעדיפה להוסיף מוד באטל רויאל לפני שבכלל טיפלה בטענות של הקהילה על אי איזון במשחק שהתחיל עוד בבטא.

מאז, אותה מפתחת קיבלה על עצמה לפתח את הרימייק של Knights of the Old Republic, מה שכבר אז גרם לי להרים גבה האם הפרוייקט באמת יצא כשהם על ההגה. בקיץ, משום מקום, החברה הכריזה על משחק זומבים חדש ודי גדול ממה שנראה מהטריילר שצפוי לצאת בשנה הבאה, מה ששם את KOTOR במצב עוד יותר מוזר. אם זה לא היה מספיק, גם אחרי ההתעקשות שהמשחק עדיין בחיים המפתחת שוב לקחה את הבמה בטקס פרסי המשחקים כדי להכריז על משחק Jurassic Park. אני לא מספיק בקיא בתהליך של יצירת משחקי וידאו כדי לקבוע בוודאות שהסטודיו לא יכול לעבוד על שלושת המשחקים האלה במקביל - אבל לקרוא לבחירה הזאת שאפתנית לדעתי יהיה מובן מאליו. תשפטו בעצמכם.

Mouse

תראו - אין ספק שמדובר באחד הטריילרים הכי טובים שיצאו השנה. משחק האינדי שלוקח את סטייל הסרטים המצויירים של דיסני בתחילת דרכו לג'אנר ה-FPS באמת נראה כמו חוויה שאין שניה לה. הבעיה מתחילה כאשר חוקרים קצת את הסטודיו שהוציא את הטריילר והבטיח כי המשחק יגיע בשנת 2025. Fumi Games כבר הכריזו לפני ארבע שנים על משחק בשם Galaxi Taxi ששואב המון השראה מ-Cuphead. מאז המשחק קיבל כמה עדכונים, אבל לא נראה באופק ולמעשה ניכר כי הוא מטוטא מתחת לשטיח אחרי ההצלחה של Mouse באתרי חדשות גיימינג גדולים בארצות הברית. אני מאוד מקווה שזה לא הסיפור עם Mouse, ושהמשחק באמת יצא ובקרוב.

למרות שכרגע נראה ששנת 2024 תהיה יותר רגועה מבחינת משחקים - תמיד אפשר לסמוך על אירועי הגיימינג שיספקו לנו סיבות להתרגש. יריית הפתיחה שלהם תתחיל ממש מחר, כ-שXbox תערוך  Developer Direct ביום חמישי בשעה 22:00 שעון ישראל. איזה טריילר הכי אהבתם משנה שעברה? האם פספסנו אותו? מוזמנים לשתף בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:02 17.01.2024 | siegfried siegfried

    Hotel Barcelona הוא לא רק של Suda, אלא גם של Swery, הבמאי של Deadly Premonition וD4. זיווג משמיים.

  2. 2

       | פורסם ע"י