הרשמה

הדור הבא: Lenovo הציגה את הדור הבא של האקו-סיסטם של Legion ב-CES 2024

We Are Legion

ה-LOQ חוזר, ה-Legion 9i ממשיך להיות יותר מטורף וכמו כולם, גם לנובו מהמרת על AI

עוד שנה, עוד CES - עוד הכרזה של Lenovo על ליין מחשבים ניידים שיגיע אלינו השנה. כהרגלה בחודש, החברה הביאה את שלל מחשבי ה-Legion שלה: ה-Legion 5i, Legion 7i וכמובן, ה-Legion 9i החייתי שלה לאירוע, כשהבשורה הגדולה של החברה מגיעה משבב ה-LA3-P AI החדש שלה, שלפי החברה יכול לעזור למכשיר להתאים את עצמו ואת השימוש בו בין עבודה יומיומית לבין עבודה עם המעבדים הגרפיים של החברה.

אפשר להתעכב קצת על ה-Legion 9i נטו בגלל הכוח הבאמת לא נורמלי שלו: מדובר במחשב עם מעבד Core i9-14900HX של אינטל וכרטיס גרפי של עד RTX 4090, שזה גובל בהיסטרי. המסך יהיה מסך של 16 אינץ׳ ברזולוציה של עד 2000p (כנראה יהיו גרסאות נמוכות יותר), וקצב ריענון של 165 הרץ עם תמיכה ב-GSync ו-FreeSync. רובנו בלי היכולת או הרצון להוציא את הכסף על מחשב שכזה (מתחיל ב-4400 דולר!), ישמחו לדעת שהחברה גם ממשיכה עם ליין מחשבי ה-LOQ שלה, שתוכלו לקנות עם RTX 4060, במחיר נמוך יותר והגיוני יותר (עד 800 דולר).

בנוסף למחשבים הניידים שלה, החברה גם הציגה פתרון קירור חדש לניידים, מחשבים נייחים מסדרת ה-Legion Tower ואפילו Legion LOQ, וכן גם מוצרי קצה כמו מקלדת ה-K510 Pro Mini Keyboard שלה ועכבר ה- M410 Wireless RGB Gaming Mouse שלה, שיהיו זמינים מיוני ומרץ של השנה בהתאמה. כל המחשבים שציינתי קודם יהיו זמינים בארץ בשליש הראשון של השנה, מינואר הקרוב עד אפריל.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י