הרשמה

יאללא בלגן: Final Fantasy 7 Rebirth מכיל ערים חדשות, משחק קלפים ופסנתר

המשחק המצופה קיבל Preview משמעותי שהכיל המון מידע שמוכיח את מה שכבר שיערנו - מדובר במשחק עם קנה מידה עצום

Yalla Balagan

אני לא חושב שמישהו יופתע אם נציין ש-Final Fantasy 7 Rebirth הוא אחד המשחקים המצופים ביותר שלנו לשנה הבאה. המשחק לא מסתפק בלהוריד את המושג Remake מהשם, אלא גם מוכיח בכל הזדמנות שרק נותנים לו שהוא חוויה חדשה לחלוטין. כתבה מעמיקה חדשה של Game Informer לא שונה מכל פעם אחרת ששמענו על המשחק בהקשר הזה - אך היא ללא ספק מרחיבה על השוני שלו בצורה שעוד לא ראינו.

ב-Preview שאותו אני ממליץ לכם לקרוא בחום, זכו הכתבים לראות חלקים נכבדים מהמשחק ולשחק בו מעט - ומה נגיד לכם, אנחנו מקנאים כמו כולם. במסגרת הדברים הוצגה להם עיר חדשה בשם Crow's Nest, המשמשת כעיר אחות ל-Under Junon וחולקת איתה הרבה במשותף. מדובר רק בעיר אחת מתוך רבות חדשות שהוסיפו למשחק, אותן ניתן לפתוח עם קווסטים המובילים את קלאוד וחבורתו אליהן. העיר הספציפית הזאת נפתחת בערך אחרי 10 שעות בקמפיין, זמן שמתחשב בכך שלא תחקרו את משימות הצד המושקעות שנמצאות בעולם - עליהן גם הרחיבו. כל משימת צד תצוות את קלאוד עם חבר צוות אחר שיהפוך לזמן המשימה לפרוטגוניסט שני, כך שמעבר לסיום המשימה מבטיחים המפתחים משמעות בפיתוח מערכת היחסים של קלאוד עם הדמות שמצותת אליו במשימה. המשחקיות כמו שידענו לא ממשיכה את קו האקשן של Final Fantasy XVI, וכאן לפחות כרגע נראה את אותה משחקיות של הרימייק עם חידוש מינוריים (לא שהמשחקיות שלו זקוקה לחידוש) כמו הדמות Cait Sith שמצטרפת למשחק כדמות עם מכות מבוססות מזל. לחתול החמוד יש גם אפשרות לזמן Moogle עם HP משלו שישנה לו קצת את סטייל המכות כך שבחלק מהמכות תוכלו להשתמש רק במצב הזה ובחלקם רק כשהוא לבד. 

נחסוך מכם פרטים על סוף הסיפור של המשימת צד הזאת, וניגש ישר למנה העיקרית של הכתבה הזאת - המיני משחקים. העולם הפתוח העצום של המשחק עומד להיות מלא בפעילויות צד מגוונות, שנשמע שהמושקעת מכולן היא משחק קלפים ייחודי. שולחנות משחק עם שחקנים מנוסים יפוזרו ברחבי העולם, ואם המשחק יהיה טוב כמו שמתארים לנו כאן - אולי יש לנו מקרה של Gwent חדש. עוד פעילות צד שכבר בא לנו לשים את הידיים עליה היא הפסנתר, עם מכניקת משחק דומה מאוד לגיטרה של The Last of Us Part II. כבר משיגים את התווים של חרבו דרבו על פסנתר וחוזרים אליכם.

לסיכום, נביא ציטוט של נאוקי המגוצ'י (Naoki Hamaguchi), המפתח של המשחק שעובד על הסדרה מאז 2006, ותיאר אותו כהכי בטוח שהוא היה למשחק אי פעם. למען האמת, עם כל המידע והטריילרים המפוצצים - אנחנו לגמרי מבינים אותו. Final Fantasy 7 Rebirth יגיע באופן אקסקלוסיבי ל-Playstation 5 ב-29 בפברואר. 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י