הרשמה

ההדלפה של Insomniac חושפת פרטים על פרוייקט המולטיפלייר של Spider-Man

הפרוייקט הכי מסורבל מההדלפה הוא ללא ספק משחק האונליין של ספיידרמן, שגם אם בוטל - קשה לנו להאמין שהתגובות להדלפה הזו לא יחזירו אותו לחיים

עושה מה שכל משחק אונליין עושה

על ההדלפה מ-Insomniac כבר בטח שמעתם, ואת סדרת משחקי Marvel's Spider-Man ראיתם כבר הרבה מאוד פעמים - אבל על הפרוייקט הזה עוד לא שמעתם בכזו הרחבה. ולא סתם, ההדלפה מפרוייקט האונליין הזה של ספיידרמן כל כך מפוזרת ומכילה פיצ'ים שונים מתקופת זמן המתפרשת על בערך כשלוש שנים שעוד אי אפשר ממש לסדר על ציר ברור - אך כן ניכר שמדובר בפרוייקט מעניין מאוד.

במצגת אחת קצרה, מצב האונליין מתואר כמשחק נפרד בשם Spider-Man: The Great Web. המצגת חתומה בשם האחראית על הכספים בחברה, ונראה שנוצרה באופן פנימי לתאר את הפרוייקט לשלל המחלקות. המצגת השניה היא מצגת פיץ' לכל דבר ועניין, ומכילה כמות עצומה של מידע המפרט את מצב האונליין ואת הדרך שבא נוכל לשחק. מה שהיא לא מפרטת זה האם מדובר במשחק פרטני נפרד או מצב אונליין כחלק ממשחק קיים. מצגת שלישית וקצרה הציגה עוד כמה רבדים של מצב האונליין, תיארה אותו כ"ספיידרמן פוגש את GTA Online" עם עולם שהוא Sandbox אולטימטיבי לניו יורק וחווית מולטיוורס משמעותית. הסלייד השלישית במצגת שולחת אותנו לחברת עיצובים צד שלישי בשם VOLTA, שעיצבו למצב האונליין הזה את הדמויות. במצגת מוצגת הדמות של ג'יין בצורה נהדרת, ועל סמך שאר העבודות של הסטודיו אפשר להבין שמדובר במקצוענים.

עוד אי אפשר להבין באיזה שלב הפרוייקט כמשחק נגנז, אבל מן הסתם הוא לא הופיע ברשימת המשחקים הבאים המודלפת של החברה. ההימור שלי, שכל מי שנכנס למצגת השניה וראה לאיזה רמה של פירוט המצב הגיע יכול גם לשער, הוא שבשלב מסויים הוחלט להמיר את המשחק למצב אונליין לאחד ממשחקי הספיידרמן הבאים. הקונספטים שהוצגו כאן פשוט פנומנלים, ולחוות משחק ספיידרוורס של ממש בו תלחמו ברחבי ניו יורק באוייבים משתנים מעונה לעונה עם חברים מכל היקומים נשמע כמו חלום. בנימה אישית אני מאוד מקווה שהמשחק לא בוטל, ושנראה אותו מופיע באופן רשמי בקרוב. מה חשבתם על המשחק? מעוניינים? גם אנחנו.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י