הרשמה

בניגוד לכל השמועות, Bluepoint עובדים על IP חדש לחלוטין

מסתמן כמשחק במיתולוגיה המצרית - ומסתמן שאנחנו אוהבים את זה

לא מה שציפינו מחברת ביטוח

חברת Bluepoint נרכשה על ידי סוני בשנת 2021 ומיד עוררה סערה. החברה השיקה שנה קודם לכם את  Demon's Souls הנהדר כמשחק השקה של הפלייסטיישן 5, ואיתו הכניסה את עצמה לרשימה של חברות שכל האינטרנט מחכה בחוסר סבלנות לדעת מה הדבר הבא עליו הם עובדים. אחרי ים של שמועות שכללו בעיקר גרסאות Remaster נוספות, ההדלפה מ-Insomniac כללה גם את התשובה לשאלה הזאת.

למרות הכל התגלה שלא רק שהחברה עובדת כרגע על IP חדש, אלא אפילו מוצגת לפי סוני כחברה שכל המהות שלה היא ליצור עולמות חדשים. ביחד עם ההדלפה גם צורפה תמונת קונספט מענינת המציגה שני דמויות שאחת מהן נראת כמו רוח, באזור מדברי שככל הנראה מרחף. המבנה המרכזי בתמונה מאוד מושפע מארכיטקטורה מצרית - ולא נתפלא אם המשחק כולו יושפע מאוד מהמיתולוגיה המצרית העשירה.

Bluepoint קיבלו כאן הזדמנות ראשונה מזה שני עשורים לעשות משחק מקורי, ויהיה מעניין מאוד לראות באיזה גישה הם יבחרו למשחקיות של הפרוייקט. החברה הוקמה בידי שני עובדי עבר של Retro Studios, שבמהלך השנים אספו עוד ועוד אנשים שפיתחו את טרילוגיית Metroid Prime. מה שאפשר להגיד בוודאות הוא שהחברה לא תמשיך בכיוון של המשחק המקורי הראשון והיחיד שלה Blast Factor שהיה בכלל משחק חלל. מה אתם חושבים על הכיוון? האם הייתם מעדיפים לראות את החברה עושה רימסטר למשהו אחר? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:08 21.12.2023 | גיא גיא (אורח)

    הייתי מעדיף רימיק של Bloodborne :-)

  2. 2

    10:58 25.12.2023 | Avishay50 Avishay50

    הייתי שמח לרימייק/רימאסטרד של בלאדבורן או המשך שלו אבל לא איכפת לי מה הלו פוינט תעשה כי אני מת לדעת מה היא תעשה עם כל הכישרון שלה.

  3. 3

       | פורסם ע"י