הרשמה

הדלפת הענק של Wolverine חושפת קטעי גיימפליי, פרטי עלילה ועוד

המשחק המצופה דלף לחלוטין לאינטרנט, עם קטעי גיימפליי, רשימת הקאסט, פרטי עלילה, תיאור של כל המשימות ודמות נוספת גדולה מאוד שתופיע

אפוקליפסה עכשיו

אז, בהמשך להבטחה שלהם בשבוע שעבר, פרסמו קבוצת האקרים שפרצה ל-Insomniac Games את כל המידע שיש בידיהם, ויש הרבה ממנו. כמות המידע המאסיבית ביותר הייתה ל-Wolverine, שמתגלה כמשחק אקס-מן עשיר במיוחד עם לא פחות מ-33 משימות. למשחק דלפה העלילה כולה, עם תיאור מדוייק של המשימות ואפילו כמה סרטונים - כך שאם אתם לא רוצים ספויילרים אנחנו ממליצים לכם להפסיק כאן בידיעה שהמשחק כרגע צפוי להגיע ב-2026, ושהרוב המוחלט של הסטודיו עובד עליו.

המשחק מתרחש בכמה מקומות, ולא רק במדריפור כמו שחשבו בעבר. הוא מכוון ל-15 שעות של תוכן, המתחלקות ל-30 משימות לינאריות ו-10 המוגדרות כחלק מ"עולם פתוח". לא באמת ברור מה סדר הגודל של אותם עולמות, אך מסידור המשימות ניתן לשער שהם יהיו דומות מאוד לדרך שבה The Evil Within 2 היה מסודר. 10 המשימות האלה מחולקות ל-4 אזורי "עולם פתוח" שמסודרות ל-2 קטנות מאוד ו-2 גדולות מאוד. הגדולות הן שינג'וקו ומדריפור והקטנות הן אלסקה ואבלון שמוכרת למעריצי הקומיקס. החדשות הגדולות ביותר מההדלפה ללא ספק הן שאתם תשלטו בלוגן ברוב המשחק, אך לא רק - ונזכה לשחק גם בתור ג'ין גריי (Jean Grey) בחמש משימות. המשחקיות של ג'ין מזכירה מאוד את Control ונראה שהיא לא שם סתם לגימיק או כדמות בסיפור אלא כדמות מרכזית, ותופיע פיזית בלפחות 10 משימות.

שאר הדמויות מגוונות מאוד, ונעות בין המוכרות ביותר לכמה מקוריות. השמות הגדולים הם Mr. Sinister שישמש כנבל המרכזי של הסיפור, וידובב על ידי טרוי בייקר (Troy Baker). סינסטר מרכז מוטנטים למטרה שהלוואי והייתי יכול להגיד שלא ברורה - אך עם העלילה כולה בחוץ אנחנו כבר יודעים בדיוק לאן היא תלך. חוץ ממנו השם הגדול הבא הוא Mystique, שהעיצוב שלה לטעמי נראה הכי טוב מכל הדברים שראינו. גם Sabretooth יופיע, בסיפור שאם אני הייתי צריך לתאר אותו הוא כמעין גרסה של קיל ביל בה לוגן נוקם בחברי הצוות שלו לשעבר אחרי שפגעו בו אנושות. התיאור שלי לא התקבל, ובמקום זה תקציר העלילה הוא חברות המתפתחת לרומנטיקה בין וולברין לג'ין גריי בזמן שהם נלחמים בפשעים של Mr. Sinister ומנסים להבין מה הוא רוצה.

מבחינת משחקיות, נראה שהמשחק מכוון לשלב בין סדרת Uncharted לבין God of War עם דמיון מאוד גבוה לשניהם. טיפוס דומה מאוד לאנצ'רטד, עם רגעי אקשן מפוצצים כמו אחד שכרגע ממש בחיתולים שלו אבל יכלול קפיצה בין יאכטות שמתפוצצות. המשחק מכיל קטעי חקירה שמזכירים, מאוד, את משחקי Batman: Arkham ומערכת הקרב שמזכירה מאוד את הסגנון של משחקי God of War האחרונים. בסרטון הוצגו כמה מכות מעניינות במיוחד, וכמה אוייבים מגניבים שחלקם ממש הזכירו לי את האחים העצומים מ-Arkham City. לסיום - ראינו את וולברין משתמש לא רק בכפפות שלו, אלא גם בחרב שגנב מאוייב. נראה שמצפה לנו חוויה מדהימה.

מן הסתם שלא נפרסם כאן את הדברים, אבל במידה ותרצו הם זמינים כאן:

העלילה כולה עם תיאור המשימות (ספויילרים סופר כבדים)

כל הדמויות עם המדבבים והקונספט של העיצוב

סרטון המראה את מכניקת חיפוש זירות הפשע של המשחק

קומפלציית אנימציה מטורפת (הייתי משחרר את זה כטריילר)

לפי הסכמי השימוש של Insomniac בזיכיון האקסמן, מדובר רק במשחק ראשון. ולפי הסוף של העלילה, אותו לא נכתוב כאן, זה ממש לא מופרך. מתרגשים למשחק? חושבים ש-Insomniac חייבים לשחרר את קומפלציית האנימציה באופן רשמי? גם אני, אבל בכל מקרה תכתבו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י