הרשמה

הילד שלכם יכול להיות קראטה קיד בסרט חדש עם ג'קי צ'אן וראלף מצ'יו

סרט קראטה קיד חדש הוכרז עם הקאסט המקורי ובלי הילד עצמו - שיכול להיות כל אחד

מיגל!!!!

נמאס לכם מסרטי מולטיוורס? בטח תאהבו לשמוע על אחד חדש. סרט חדש ביקום של קראטה קיד הוכרז היום, ולא רק שהוא מאחד בין שתי הגרסאות של הסיפור - הוא גם נותן הזדמנות לילד שלכם להיות הכוכב.

בטיזר קצר ודי מבלבל אולפני סוני הכריזו על סרט חדש בשם The Karate Kid, בו יככבו ראלף מאצ'יו (Ralph Macchio) בתור דניאל לארוסו מהסרטים הראשונים וג'קי צ'אן (Jackie Chan) בתור מר. האן - גרסה של מיסטר מיאגי שהופיעה בחידוש של הסדרה בשנת 2010 בכיכובו של ג'יידן סמית' (Jaden Smith). הצלע השלישית של הסרט, והיא הקראטה קיד בעצמו, עוד לא נבחרה ולמעשה הטיזר הוא התחלה של קמפיין חיפוש אחר הכוכב הבא. הטיזר מפנה לאתר בשם KarateKidCasting.com ובו ניתן להגיש מועמדות לתפקיד. הדרישות חושפות שהילד החדש יקבל את השם לי-פונג, יהיה ילד בן 15-17 סיני או חצי סיני ומתואר באותם תיאורים בדיוק של כל שאר הילדים שכיכבו בסדרה עד כה.

אולי השאלה הגדולה ביותר היא האם הסרט יהיה קשור לסדרה המבוססת על הסרטים הראשונים "קוברה קאי" שלא רק פופולארית מאוד וללא ספק תעזור לסרט מבחינה שיווקית אלא גם מאצ'יו בעצמו מגלם שם את דניאל לארוסו. בכל מקרה, לא נצטרך לחכות יותר מידי זמן כדי לגלות כי הסרט מיועד לצאת ב-13 בדצמבר 2024. מכירים מישהו שמתאים לתפקיד? אל תכתבו לנו בתגובות - תגישו מעומדות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י