הרשמה

יש תקווה: תמונות ראשונות והמון מידע נחשפו מסדרת הטלוויזיה של Fallout

סיפור מקורי בעולם של Fallout בלוס אנג'לס, תספר את סיפור המקור של Vault Boy ואיך הסרט Interstellar גרם לכך שהפרוייקט יצא לפועל נחשפו בין היתר בראיון מקיף שסיכמנו לכם ולכן כאן

מלחמה לא משתנת, אבל הגישה שלנו כלפי הסדרה כן

עיבודי גיימינג מוצלחים הם כבר לא מילה גסה בכלל. אחרי הצלחות מסחררות כמו The Last of Us של HBO וארקיין של נטפליקס אנחנו אמורים להיות יותר אופטימים לגבי פרויקטים כאלה ואחרים, אך משום מה תמיד עולות יותר תהיות מהתרגשות. כך גם הסיפור עם סדרת הטלוויזיה של Fallout, הטייק של שירות הסטרימינג Amazon Prime לאותן הצלחות שהזכרתי. הסדרה זכתה להייפ זהיר מאוד עד עכשיו, למרות שמדובר בפרוייקט משותף בין Bethesda לג'ונתן נולאן (Jonathan Nolan) שכבר הוכיח את עצמו עם Westworld, וכעת כנראה תזכה להתרגשות הרבה יותר גדולה - כי המידע והתמונות שנחשפו עליה נשמעים פשוט מעולה.

בכתבה מעמיקה ותוך כדי ראיון עם נולאן וטוד הווארד (Todd Howard) חשף Anthony Breznican מהאתר Vanity Fair כמות מידע מרשימה על הסדרה ועל אופן הפיתוח שהביא את אחת מסדרות הגיימינג הגדולות ביותר בהסטוריה לעיבוד טלוויזיוני מאחיו של כריסטופר נולאן. אני מאוד ממליץ לקרוא את הכתבה והראיון במלואם, אך הנה סיכום הנקודות הגדולות ממנו ותמונות שנחשפו תוך כדי.

הסדרה תעקוב אחרי שלושה דמויות מרכזיות, שכולן במרדף אחר משהו שאמור לשנות את מאזן הכוחות בין הקבוצות המסתובבות בעולם של הסדרה - סיפור שמאוד אופייני למשחק Fallout. העלילה עומדת להיות מקורית לחלוטין אך בתוך העולם של הסדרה, ותמונה שסופקה כאן אישרה סופית שהוא יתרכז ב-Vault 33 שאמורה להיות בלוס אנג'לס, ולהתרחש בשנת 2296, כ-219 שנים לאחר שמלחמה גרעינית השמידה את ארצות הברית. אחת משלושת הדמויות תיהיה לוסי, אותה משחקת אלה פורנל (Ella Purnell), והיא ילידת Vault 33 שנאלצת בפעם הראשונה לצאת לעולם שבחוץ למשימת חילוץ שתתניע את העלילה.

שני האחרים יהיו מקסימוס, אותו ישחק ארון מוטן (Aaron Moten), חייל מתחיל ושאפתן ב-Brotherhood of Steel שתמונות ראשונות גם חשפו את חליפות הכוח האייקוניות של הקבוצה - שנראות מצויינות. את הדמות המרכזית האחרונה ישחק וולטון גוגינס (Walton Goggins), והוא צייד ראשים בשם The Ghoul המתואר כ"טוב, הרע והמכוער כולם בדמות אחת". בנימה אישית גוגינס נראה מעולה בתפקיד, והוא כבר עשה לי חשק לראות לאן העלילה תיקח אותו.

כשהראיון עבר לטוד הווארד, גילינו שהסדרה תספק את סיפור המקור של אחד הסמלים של הסדרה - Vault Boy, ותשמור גם בעזרתו על ההומור המיוחד שלה. בנוסף הווארד טען שבמשך שנים פנו ל-Bethesda בהצעות לעבד את הסיפור של המשחקים לסדרה או סרט, והם תמיד סרבו כי אינם היו מעוניינים לספר את אותו סיפור פעמיים (הווארד ציין כדוגמא הצעה רצינית לטענתו לעיבוד של Fallout 3 שסורב מהסיבה הזו).  נולאן קנה אותם עם ההצעה לסיפור מקורי - אך דווקא Bethesda בעצמם פנו אליו ראשונים. הווארד מספר שאחרי צפייה ב-Interstellar הוא רצה להציע לאחים נולאן לחזור אליהם עם טייק על Fallout, ואחרי זמן מה הצליח לארגן פגישה עם ג'ונתן שהניבה את הסדרה שנראה בקרוב ב-Amazon Prime.

הסדרה תעלה בשירות ב-12 באפריל 2024, וטריילר ראשון רשמי צפוי להגיע מאוד בקרוב. כמובן שנעדכן אתכם ברגע שהוא יצא, ועד אז האם הדעה שלכם לגבי הסדרה השתנתה? וכמה אתם אהבתם את Interstellar מאחד ועד טוד הווארד? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י