הרשמה

הסרט Supergirl: Woman of Tommorow מוצא את הכותבת הראשית שלו

אנה נוגרה, שהייתה אחראית על כתיבת סרט של סופרגירל שבוטל, כעת אחראית על הסרט החדש תחת ג'יימס גאן

סוס מנצח לא מחליפים?

הסרט החדש של סופרגירל, תחת השם Supergirl: Woman of Tommorow, גייס אליו את הכתבת הראשית שלו, ובאופן אירוני למדי מסתבר שהיא הייתה הכותבת הראשית של סרט אחר של סופרגירל שהיה בתכנון בעבר, ובוטל. מדובר באחד מהסרטים הראשונים שנקבל תחת ההנהגה החדשה של ג'יימס גאן על היקום הקולנועי החדש של DC, לצד פרוייקטים כמו סרט סופרמן בשם Spuerman: Legacy, סרט The Brave and the Bold של באטמן ורובין וכו'.

לפי האתר THR, השחקנית/כותבת אנה נוגרה (Ana Nogueira) נבחרה לשמש ככותבת הראשית לסרט המבוסס על ריצת הקומיקס של Tom King בעלת אותו השם. לא ברור כמה מהעלילה של הסרט תושפע מקו העלילה שהוצג בקומיקס, אבל אם אפשר להסתמך עליו, אנחנו צפויים לראות את סופרגירל במשימה בין כוכבים שלוקחים אותה לטריטוריה הרבה יותר בוגרת ממה שהתרגלנו לראות מהדמות על המסך הקטן, בין אם זה בסדרת "הפלאש" של CW או בסרט שלו שם הדמות הופיעה לראשונה ב-DCU.

Supergirl: Woman of Tommorow צפוי להגיע לאקרנים לפחות בשנת 2027, שנת יציאה משוערת בהתאם לתגובה של ג'יימס גאן על כך שהסרט יגיע "בערך שנתיים" אחרי יציאתו של Superman: Legacy בשנת 2025. מה אתם חושבים על הגיוס המחודש? מצפים לסרט? ספרו לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י