הרשמה

לא דמיינתם: הסוף של Lies of P רומז להמשך בכיוון הזוי לחלוטין

המשחק שכבר עבר את רף המיליון מכירות כנראה ימשיך לצעוד ואולי אפילו בצעד מעניין במיוחד...

לאן עוד משחק ה-Souls-like הנהדר של Neowiz ייקח אותנו?

למרות שהתרגלנו כבר למשחקים שנראים גדולים בטריילרים, מושקים לביקורות מעורבות ונעלמים לאט לאט - נראה ש-Lies of P ממש לא עומד ללכת בדרך הזאת. עם ביקורות טובות והייפ שממשיך לבנות קהילה ברשתות החברתיות בזכות הבוסים היצירתיים שלו - המשחק נמצא בטורנדו שיקח אותו אל עבר המשך מסויים, ואם המפתחים יקחו את הכיוון שהם הציגו בסצנה לאחר הכתוביות הוא גם יקח אותנו למעבר לקשת (מזהירים מראש, ספוילר לסיום המשחק).

בלי ספויילרים מיותרים למשחק עצמו ולסיום שלו, בסצנה לאחר הכתוביות אנו רואים את אחת הדמויות המרכזיות מדברת בטלפון עם דמות אחרת ומציינת שבכוונתה לרדוף אחרי ילדה בשם דורותי. אם זה לא היה מספיק, אנו רואים בסצנה שלאחר מכן ילדה עם אותן נעלי עקב אדומות אייקוניות מהסרט "הקוסם מארץ עוץ" הולכת עד שהמסך הופך לשחור. מאז מעריצי המשחק ציינו מספר נקודות השקה בין שני הזיכיונות, כמו איש הפח והדחליל שיכולים להתאים לסיפור של פינוקיו וכמובן הדמות המסתורית של "הקוסם הגדול". 

למרות שעוד לא קיבלנו אישור רשמי על המשך כלשהו למשחק, בהודעת דרושים למפתחת Neowiz נכתב כי הוא צפוי לקבל DLC. אין ספק שתוכניות יכולות להשתנות, וכבר ידענו בעבר הרחבות שהפכו למשחק המשך שלהם, ככה שעדיין מוקדם מידי להגיע למסקנות. מה שכן אפשר כבר לטעון הוא שהמשחק הוא הצלחה מסחררת, עם מכירות של למעלה ממיליון יחידות בחודש וזה כשהוא זמין בשירות הGame pass.

יצא לכם לנסות את המשחק? לא יכולים לחכות להמשך בארץ עוץ? גם אנחנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י