הרשמה

בדרך לטוויסט: מסתמן כי S.T.A.L.K.E.R. 2 עומד לצאת עוד השנה

אחד ממשחקי ההמשך המצופים אי פעם בדרך לקו הסיום, לאחר פיתוח שכבר נרשם בדפי ההיסטוריה

הנה זה מגיע?

כבר שנה וחצי שכל העיניים נשואות למצב באוקראינה, עקב הלחימה הבלתי פוסקת באזור שממשיכה לגרור קורבנות ואסונות אקולוגים. בתוך כל הבאלגן הזה נמצא הסטודיו GSC Game World שנאלצו להשלים את הפיתוח של אחד המשחקים המצופים ביותר בשנים האחרונות - S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. אחרי שאיבדו חברים, התמודדות עם אובדן חיים של מפתחים ואפילו עם פגיעה של האקרים רוסים בפיתוח המשחק נראה שהסטודיו עומד לעשות את הבלתי אפשרי ולשחרר את המשחק השאפתני הזה עוד השנה.

מפיצת הגרסה הפיזית של המשחק Koch Media עדכנה את תאריך היציאה שלו ל-1.12 השנה, זאת לאחר שהיה בעל התאריך השרירותי ה-31 בדצמבר - שבדרך כלל מקבלים משחקים ללא תאריך יציאה עד שמודיעים על דחייה לשנה הבאה. בגלל הקרבה בין המספרים עוד ניתן לחשוב כי מדובר בטעות, אך כשמתחשבים בעובדה שהחברה כבר הדליפה בטעות תאריכי יציאה באותה הדרך וגם המשחק עומד להיות מוצג באירוע הגיימסקום הקרוב, נראה כי אנחנו באמת עומדים לקבל תאריך יציאה עד סוף החודש. לא נתפלא בכלל אם הוא באמת יצא בראשון בדצמבר.

אירוע הגיימסקום השנתי יארך בגרמניה ונציג שלנו עוד מעט כבר יוצא לשם - אך גם אתם (וכותב שורות אלה שנשאר בארץ) תוכלו להנות מהלייב שישודר בערב הפתיחה ביוםשלישי ה-22 באוגוסט בשעה 22:00 שעון ישראל. מחכים למשחק? חושבים שהוא אכן בישורת האחרונה? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י