הרשמה

Renegade Kid מפתחת ל-Wii

Renegade Kid מכריזה על משחק מסתורי ל-Wii

Renegade Kid היא מפתחת נהדרת לקונסולת -DS, אשר שני המשחקים הראשונים שלה לקונסולה כבר הרשימו: Dementium: The Ward שיצא בעבר, והמשחק מעורר הציפיות ה עד מאוד, בסגנון FPS / מדע בדיוני: Moon, שאמור לצאת ל-DS בנובמבר.

אמנם למשחק הבא שלה טרם נקבע שם רשמי, אך הוא כבר הוכרז, כולל זהות המפיצה שלו שהיא Gamecock (שגם תמכה ב-Dementium). "בהתבסס על אחד מאייקוני האימה הכי גדולים בכל הזמנים, שם המשחק, העלילה, או לאיזו קונסולה הוא יגיע, טרם נחשפו", החברות התירו לפרסום בפני IGN, אשר מצדה אישרה שזהות הקונסולה ידועה לה, וזאת על פי רמז של ראש הסטודיו שאישר בפני המערכת לאחרונה: "המשחק שלנו לקונסולת ה-Wii יוכרז בקרוב מאוד".

האוהדים אשר מצפים לסגנון משחק FPS, כפי שהיה ב-Dementium או ב-Moon, יהיו מופתעים מאוד. לפי החברה, "המשחק החדש שונה מאוד מהמשחקים הקודמים של Renegade Kid מבחינת גיימפליי, ז'אנר וסגנון".

Renegade Kid מתרגשת מאוד לחזור ולשתף פעולה עם Gamecock, ונדמה שזה הדדי: "הדבר המרגש ביותר מבחינתנו הוא לחזור לעבוד עם Renegade Kid, ומה שלמדנו עליה מהפעם הקודמת ששיתפנו איתם פעולה, שהם באמת נותנים את כל מה שיש להם", אמר הארי מילר, נשיאה של Gamecock. "המשחק החדש הזה הוא אדיר, וקפיצה גדולה קדימה עבורנו ועבור הז'אנר".

מקור: IGN

לדיון על הידיעה בפורום נינטנדו: כאן

עוד ב- Vgames:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י