הרשמה

"הולכים לבינגו" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש מרץ

מרץ 2023 עומד להיות אחד החודשים החמים ביותר של השנה. בואו לקרוא על המשחקים הגדולים שמגיעים אלינו החודש!

המכשפה של נינטנדו חוזרת בצורה שלא הכרנו אותה, ג'ואל ואלי מגיעים לטריטוריה לא מוכרת ורימייק אחד סופר מצופה יחזיר אותנו אל תוך מלתעות האימה

וואו, חודש פברואר היה חתיכת דבר. מה שיותר מפחיד מחודש פסיכי כמו חודש פברואר 2023, הוא שמרץ 2023 הוא חודש אפילו יותר מוזר ומיוחד, עם משחקים מעניינים, ההמשך של סאגת #אין_משחקים_ל-PSVR2, עוד משחק נהדר של סוני שמגיע למחשב וכמובן - אחד הרימייקים הכי מצופים של השנים האחרונות, אם לא בטופ של היסטוריית הגיימינג. בואו נראה מה מרץ 2023 מכין לנו!

Wo Long: Fallen Dynasty - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

נפתח עם משחק Souls... לשעבר? לא יודע, ככל שעובר הזמן זה נראה ש-Wo Long: Fallen Dynasty, משחק האקשן החדש של Team Ninja, הולך יותר ויותר לכיוון האקשן המהיר וניקוי האויבים שהחברה כל-כך טובה בלעשות, וקצת זונח את עקרונות ה-Souls. אני לא יכול לומר שאני מתלונן: הדגש על קומבט מהיר, קפיצות ושימוש במתקפות מיוחדות הוא נהדר בעיניי ואני חושב שההיפרדות הזאת מהפורמט של Nioh יעשה רק טוב למשחק החדש של החברה. רק אזכיר שהמשחק יהיה זמין ב-Xbox Game Pass ביום ההשקה שלו אז תכינו את החרבות ותתחילו ללמוד על תקופת שלוש הממלכות כבר מעכשיו.

המשחק צפוי לצאת ב-3 במרץ.

The Dark Pictures: Switchback VR - PS VR2

זוכרים כשאנשים אמרו שאין משחקים ל-PS VR2? אז לא רק שמגיע משחק אימה חדש ישירות ואקסקלוסיבית ל-VR החדש של סוני ולא רק שהוא חלק מסדרת The Dark Pictures, כך שמעריצי הסדרה יצטרכו להתמודד עם האימה בפנים כדי לשחק את המשחק החדש: The Dark Pictures: Switchback VR יהיה מהמשחקים הראשונים שיעשו שימוש בטכנולוגיית מעקב האישונים שטל כל-כך אהב בביקורת שלו למוצר. לא נהרוס כאן יותר מדי למי שרוצה להיות מופתע אבל אני אתן לכם אזהרה פשוטה: "אל תמצמצו".

המשחק צפוי לצאת ב-16 במרץ.

Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon - Nintendo Switch

ביונטה זאת פשוט אהבה. נכון, המשחק השלישי לא היה באותה הרמה בעיניי כמו שני המשחקים הקודמים בסדרה, אבל הוא עדיין היה משחק אקשן נהדר ו-Bayonetta 2 לעד יהיה שייך לאחד משמונת המשחקים הבודדים שקיבלו אצלי ציון מושלם מתוך יותר מ-200 ביקורות. Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon הוא עוף מוזר מהבחינה הזאת: Platinum Games החליטו ללכת לכיוון שונה לחלוטין עם המשחק החדש ולתת לנו סיפור "ילדותי" וקסום יותר יחד עם משחקיות קצת פחות כאוטית ו-Character Action-ית. מבחינת הסגנון האמנותי והמוזיקה זה נראה שהולך להם - אבל האם זה ישתלם להם בטווח הרחוק? אני מקווה שכן.

המשחק צפוי לצאת ב-17 במרץ.

WWE 2K23 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

משחק ההיאבקות המקצועית שעשה קאמבק דיי מפואר ב-2022 חוזר אלינו גם השנה עם משחק שנראה אפילו יותר טוב מהמשחק של השנה שעברה. מוד ה-MyRise חוזר כמובן וכנ"ל גם MyGM ו-MyFACTION, אבל שני האירועים המרכזיים כאן שונים לחלוטין: מוד ה-Showcase שהולך לעקוב אחרי מי שהוא אולי בין המתאבקים הכי גדולים של WWE לאורך השנים, ג'ון סינה (או ג'ון צ'נה, אם אתם סנטינו מרלה) והחזרה המפוארת של קודי רודס למשחקי WWE אחרי היעדרות בת 6 שנים. תהיו בטוחים שבביקורת למשחק תראו הרבה מהסיוט האמריקאי.

המשחק צפוי לצאת ב-17 במרץ.

Tchia - PS4, PS5, PC

אחרי המון טריילרים וטיזרים בכל מיני אירועים של סוני, משחק ההרפתקה האקסקלוסיבי (על הקונסולות, כמובן) מגיע אלינו החודש. Tchia יספר את הסיפור של ילדה על שמה קרוי המשחק, כשהיא יוצאת למסע על מנת להציל את אביה שנחטף. בנוסף לאפשרות לתור את האיים השונים בעזרת רפסודה וברגל, הדמות הראשית שלנו תוכל גם להשתלט על כל מיני חיות וחפצים במהלך המסע (א-לא Super Mario Odyssey). בואו נקווה שהמשחק הזה יהיה טוב כמו שהוא נראה (וגם אם לא, הוא זמין במסגרת שירות ה-PS Plus Extra ומעלה אז לא נורא).

המשחק צפוי לצאת ב-21 במרץ.

Storyteller - PC, Nintendo Switch

אוקי, זה נראה כמו משחק סופר מסקרן: Storyteller הוא משחק פאזלים בו כדי לפתור את החידות ולהתקדם במשחק, השחקן יצטרך להרכיב את הסיפור מהדמויות והפעולות שבתחתית העמוד. זה נראה כמו קונספט מאוד פשוט, אבל אני בטוח שהוא יטמון בחובו המון פאזלים משעשעים וסיפורים מעניינים שיהיה כיף לבנות לבד או עם חברים. אני לא יודע איך להסביר את זה אבל אני באמת צופה הצלחה מסוימת למשחק הזה.

המשחק צפוי לצאת ב-23 במרץ.

Atelier Ryza 3: Alchemist of the End & the Secret Key - PS4, PS5, PC, Nintendo Switch

המשחק השלישי בסדרת משחקי ה-JRPG הפופולרית Atelier Ryza (וה-24 בסדרת Atelier המרכזית!) מגיע אלינו החודש, כשהפעם האלכימאית המקסימה תמשיך את המאורעות של Atelier Ryza 2 כשאיום חדש בדמות איים מסתוריים שצצו מסביב לעיירה של Ryza. הדמות המרכזית שלנו תצטרך להשתמש ביכולות שלה, של 11 חברי הצוות שלה ושל המפתחות הקסומים שהיא תמצא ברחבי העולם כדי למצוא את "הקוד של היקום" ולהציל את העיר שלה. כפי שניתן לראות, פה בטריילר למטה, זה משחק שחובבי JRPG צריכים לשים עליו עין (לא יודע אם יהיה לי זמן אליו בעצמי אבל תהיו בטוחים שאני ארכוש ואנסה אותו באיזשהו שלב).

המשחק צפוי לצאת ב-24 במרץ.

Resident Evil 4 - PS4, PS5, Xbox Series X|S, PC

ה-משחק של חודש מרץ. אני מתלבט אם בכלל לכתוב עליו משהו כאן בכתבה כי זה מרגיש כאילו כולם כבר מכירים ומחכים למשחק הזה. Resident Evil 4 המקורי הוא דוגמא נדירה למשחק שפשוט לא מזדקן. מדובר באחד ממשחקי האקשן/אימה הטובים בכל הזמנים, עם תצורת שליטה ומצלמה ששינו את תעשיית הגיימינג (כל ה-Over the Shoulder Camera שאתם מכירים ממשחקים? זה התחיל מ-Resident Evil 4). עכשיו המשחק ההוא מקבל את טיפול הרימייק ש-Capcom כל-כך מצטיינת בה.

מהטריילרים שיצאו זה נראה שהרימייק עושה קצת שינויים בסיפור ומבנה העלילה - שזה טוב! אנחנו אוהבים שינויים ומברכים על שינויים ברימייקים. המטרה היא לתת לנו את הסיפור המקורי מזוויות שונות וסצנות מעניינות יותר שלא ראינו. כמו שמייקי מלימיטד אדישן אוהב לומר: "זה בסדר, גם אם לא נאהב - עדיין יש לנו את המשחק המקורי". אני לא יכול שלא להסכים איתו וכאן אני אסגור את הפסקה כי אור סגל שלנו כבר מתחיל ללטוש עיניים על המשחק וזה מתחיל להיות לא נעי-

המשחק צפוי לצאת ב-24 במרץ.

Crime Boss: Rockay City - PC

אין לי הרבה מה לומר לגבי Crime Boss: Rockay City. שנייה אני אתקן: אין לי הרבה דברים חיוביים לומר לגבי Crime Boss: Rockay City. טריילר ההכרזה שלו היה בעיקר מפוצץ בשחקנים גדולים כמו ונילה אייס, דני גלובר ודני טרחו ובמעט מדי משחקיות (שגם נראתה לא משהו). ממה שקראתי בהכנה לכתבה הזאת, המשחק הזה אמור להיות סוג של Payday, רק עם הרבה יותר הומור וסיפור יותר משמעותי. האם הוא יהיה טוב, או שכמו צ'אק נוריס - גם שאר המשחק הוא פשוט גימיק ושואו? נחכה ונראה.

המשחק צפוי לצאת ב-28 במרץ.

The Last of Us Part I - PC

וממשחק שיש לי רק חששות לגביו, למשחק שיש לי רק דברים טובים לומר עליו. The Last of Us Part I הוא יופי של רימאסטר למשחק המקורי ל-PS3. גרפיקה משופרת ושינויים קלים ל-AI ולסאונד שיפרו את החוויה המצוינת גם ככה של המשחק משנת 2013. עכשיו קחו את כל מה שאמרתי כאן וכתבתי בביקורת ותוסיפו אליהם את האיכות שסוני כבר נהייתה מזוהה עמה בכל הנוגע לפורטים שלה למחשב האישי. אני ממש מצפה לראות איך הפורט של המשחק ייצא, אבל יותר מכך: אני רוצה לראות האם Returnal הייתה מעידה חד פעמית - או שמא אנחנו הגענו לגבול של מה ה-Steam Deck יכול להריץ כמו שצריך.

המשחק צפוי לצאת ב-28 במרץ.

בואו נמשיך את המומנטום עם עוד כמה משחקים שאתם יכולים לשחק החודש:

  • משחק האימה היצירתי Bendy and the Dark Revival מגיע לקונסולות כבר היום, ה-1 במרץ.
  • Clash: Artifacts of Chaos, המשחק השלישי בסדרת Zeno Clash, יגיע לכל הפלטפורמות ב-9 במרץ.
  • הרימאסטר ל-Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse יגיע לכל הפלטפורמות ב-9 במרץ.
  • משחק ההישרדות Valheim יגיע ל-Xbox ב-14 במרץ.
  • החידוש ל-System Shock אמור להגיע אלינו החודש, אבל בגלל שאין תאריך יציאה, אני אניח אותו כאן ומקסימום אמחק ברגע שיהיה תאריך אמיתי.

זהו - אלה המשחקים הגדולים של חודש מרץ הקרוב. אני כן רוצה לנצל את הכתבה כדי לאחל לכולם שקט, כשאני מקווה שהגיימינג יוכל לספק לכם קצת הנאה בתקופה הקרובה. אני יודע שכולנו צריכים את זה.

נתראה באפריל.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:17 01.03.2023 | יוסי יוסי (אורח)

    כתבה מעולה!|
    רק חבל שפספסתם משחק גדול נוסף שלא מעט אנשים מצפים לו
    black faith forsaken
    יש לו מקום ברשימה הזאת הרבה מעל כמה משחקים שפירסמתם

  2. 2

    22:33 01.03.2023 | elad9219 elad9219

    אני דווקא מאוד מסוקרן מ- Crime Boss: Rockay City.
    בטח המשחק יקבל ציון נמוך, אני כבר רואה את זה קורה, אבל נראה הסגנון הכי קרוב ל- GTA Vice City ובכללי ל-GTA שיוצא פעם ב-20 שנה, אז לפחות שיהיה משהו דומה. כמה שאני מת על הסגנון של מאפיה (גם במשחקים וגם בסרטים וסדרות), אז אני לא מבין איך אין כמעט משחקים רציניים בסגנון הזה חוץ מ-GTA ו- MAFIA. הלוואי ויהיו עוד בסגנון הזה וברמה גבוהה.

  3. 3

       | פורסם ע"י