הרשמה

ג'ון וויק, מאחורייך: הפקת הסרט "בלרינה" בכיכובה של אנה דה ארמס תתחיל בשבוע הבא

סרט הספין-אוף ביקום של ג'ון וויק מתחיל את צעדיו הראשונים

וגם: סדרת הספין-אוף The Continental מוצאת בית אצל Amazon

מעריצי ג'ון וויק, יש לכם סיבה לשמוח. לפני שנה גילינו על קיומו של סרט ספין-אוף ביקום של ג'ון וויק בשם "בלרינה", אשר צפוי להתמקד במתנקשת שגדלה בבית הספר לבלט שהוצג ב-John Wick 3: Parabellum. כעת, נראה שתהליך הפקת הסרט לוקח צעד אחד קדימה, ויתחיל את הצילומים שלו כבר בשבוע הבא.

ההודעה על תחילת הצילומים מגיעה משיחת משקיעים בהובלתו של ג'ון פלטהיימר (John Feltheimer), מנכ"ל חברת Lionsgate. אל נעלי הריקוד של המתנקשת הצעירה תיכנס אנה דה ארמס (Ana De Armas), אותה ראינו לאחרונה בסרט הנטפליקס "בלונדינית" השנוי במחלוקת. פרטים נוספים על הסרט עדיין עפלוליים, אבל מה שכן ידוע לנו הוא שעלילת הסרט תתמקד בדמות הראשית בעודה יוצאת למסע נקמה נגד אנשים שרצחו את המשפחה שלה.ֲ במאי הסרט הוא לן ווייסמן (Len Wiseman) אשר הביא לנו את Underworld, עם כתיבת התסריט תחת ניצוחו של שי האטן (Shay Hatten) שכתב את Army of the Dead ואת החלק השלישי בטרילוגיית ג'ון וויק. עדיין לא ידוע על שחקנים נוספים שיופיעו בסרט לצידה של דה ארמס, אבל אנחנו בטוחים שנשמע על שמות חדשים שיצטרפו לפרוייקט ככל שתהליך הצילומים יתקדם.

מידע נוסף שנחשף בשיחת המשקיעים מתייחס לספין-אוף נוסף שנמצא בפיתוח בימים אלו - The Continental, סדרת טלוויזיה שתהווה פריקוול לאירועי הסרטים ותציג לנו את דמותו של ווינסטון סקוט (Winston Scott), מנהל בית המלון המשמש כמיקום מרכזי וחשוב בטרילוגיה, בשנותיו הצעירות יותר. לתפקידו של ווינסטוון יכנס קולין וודל (Colin Woodell), והסדרה צפויה להכיל כשלושה פרקים בלבד באורך של 90 דקות עם תקציב של 20 מיליון דולר לפרק. הסדרה הייתה צפויה לעלות באופן בלעדי לשירות הסטרימינג Peacock, אשר בימים אלו זמין בבריטניה בלבד. כעת, Lionsgate הכריזה שחברת Amazon קיבלה את הזכויות לשדר את הסדרה מחוץ לבריטניה, מה שאומר שאנחנו נזכה לראות אותה על המסך הקטן בשנת 2023 בשירות ה-Amazon Prime Video.

מה אתם חושבים, תלכו לראות את "בלרינה" כשהוא יגיע לבתי הקולנוע? מה לגבי "הקונטיננטל"? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:41 06.11.2022 | נוק נוק נוק נוק (אורח)

    מי שם?

  2. 2

       | פורסם ע"י