הרשמה

מנתקת את החשמל: רשת HBO מבטלת את ווסטוורלד אחרי ארבע עונות

אחרי ארבע עונות, סדרת המד"ב של HBO אומרת שלום

שלושה חודשים אחרי עליית העונה הרביעית

רשת השידור HBO הודיעה ביום שישי כי סדרת הדרמה-מדע בדיוני Westworld לא תמשיך לעונה חמישית. ההודעה הזו מגיעה רק שלושה חודשים אחרי עלייתה של העונה הרביעית לשירות HBO Max בחודש אוגוסט.

לפי The Hollywood Reporter, הסדרה לא תכננה לסיים את הריצה שלה בעונה הרביעית, ואישר כי עונה חמישית הייתה בתכנון. "תמיד תכננו שתהיה עונה חמישית, אנחנו מאוד מקווים שנוכל לעשות אותה", אמר ג'ונת'ן נולן, אחד מיוצרי הסדרה לפני כחודש. בהצהרה שנמסרה לאתר מ-HBO נאמר: "במהלך ארבעת העונות, ליסה וג'ונת'ן לקחו את הצופים למסע מכופף-מוחות, והעלו את הסטנדרטים עם כל צעד. אנחנו אסירי תודה להם, יחד עם קאסט השחקנים המוכשר, המפיקים והצוות, ולשותפים שלנו. זה היה מרגש להצטרף אליהם."

הסדרה התחילה בשנת 2016 והתמקדה בפארק שעשועים בסגנון המערב הפרוע אשר מלא באנדרואידים הנשלטים ע"י בינה מלאכותית במטרה לשרת את הצרכים של כל מבקרי הפארק. לאט לאט חלק מהאנדרואידים מתחילים לפתח מודעות עצמית ומחליטים לברוח מהחיים שבחרו עבורם. שלושת העונות שהגיעו אחריה הרחיבו את אופקי הסדרה, חשפו פארקים חדשים שפועלים באותו אופן ואפילו הראו לנו איך האנדרואידים משתלבים בעולם האמיתי והעתידני של Westworld.

אי אפשר לומר של-HBO אין הרבה על הצלחת כרגע. אחרי סוף מוצלח למדי של House of the Dragon וציפייה שרק הולכת ומתגברת לקראת The Last of Us, יהיה מאוד מעניין לראות מה עוד תביא לנו הרשת בזמן הקרוב.

מה אתם חושבים על הביטול? ספרו לנו בתגובות!

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י