הרשמה

עפות על זה: יוצר "מועדון ווינקס" מכריז על חידוש מצויר וסרט עתיר תקציב

מי תהיה אחת מהווינקס?

אל תדאגו, ביקורת על הפסטיגל לא תעלה כאן

נובמבר הוא חודש עמוס. ממשחקים אדירים שעומדים להתמודד על תואר משחק השנה, סדרות על גבי סדרות בשירותי הסטרימינג, סרטים מהמסך הקטן ועד למסך הגדול ובייבי יודה אחד - אין ספק שחדשות קטנות יותר יעלמו מן העין בחודש הזה. לכן  - בחרנו להדגיש משהו קצת שונה, אבל שמרגש אותנו לא פחות (אוקי, אולי קצת פחות) מכל התותחים הכבדים שמקיפים אותנו בקרוב. 

בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו, פרסם איג'יניו סטראפי (Iginio Straffi), יוצר הסדרה המקורית, כי הוא עובד ביחד עם הסטודיו שלו על חידוש מצויר ועיבוד קולנועי עתיר תקציב ל"מועדון ווינקס" (Winx Club). למרות שמדובר בדרך קצת חסרת אנרגיות להכרזה כזאת שלגמרי מעלה חשד, חייבים לציין שסטראפי יודע על מה הוא מדבר. היוצר של הסדרה הקים חברת הפקה משלו בשם "Rainbow S.p.A" שדרכה אף יצר את הסדרה המקורית, ובעלותה מתחלקת שווה בשווה בין המייסד לבין ענקית הקולנוע Paramount. החברה הגדולה רק השנה הפיקה את אהבה בשחקים: מאווריק (Top Gun: Maverick) שזכה להצלחה כבירה בקופות, ולא מן הנמנע שאישרו לסטראפי להתקדם עם סרט עתיר תקציב משל עצמו לסדרה הפופולרית.

כל ההכרזות האלה קורות בין היתר בגלל ביטול הסדרה Fate: The Winx Saga ב-Netflix, שלא זכתה ליותר מדי אהדה אך בסופו של דבר כנראה שבוטלה בשביל ששני הפרוייקטים הגדולים עליהם הכריז סטראפי יוכלו להתקיים. מי לדעתכם צריכות לשחק בסרט? יש מישהי אחרת לתפקיד של בלום שיותר מתאימה מסיידי סינק? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:57 06.11.2022 | ethan113 ethan113

    הבעיה עם נטפליקס היא שהם דוחפים בכוח סצנות דביקות וכל מיני רעיונות פרוגרסיביים שמזכירות סצנות מסדרות ילדים של הופ מלפני 15 שנה אם לפני 15 שנה קהילת הלהט"ב היו מקובלים

  2. 2

       | פורסם ע"י