הרשמה

יוצר תוכן ישראלי הקים אתר המאגד מידע על כל המשחקים של ה-Game Pass ו-PS Plus

ברוכים הבאים ל-Gamika.me

דימה חריטונוב מ-YallaBalagan הקים אתר שמסדר את כל המשחקים המוצעים בשירותי האונליין של החברות הגדולות - כולל מיונים לפי ז׳אנר ואפילו זמן משחק

אנחנו כאן באתר לא הפסקנו להלל את מה שמיקרוסופט ו-Xbox עשו עם ה-Xbox Game Pass, שירות המנויים של Xbox המאפשרת למנוייה גישה למאות משחקים שהם יכולים להוריד וליהנות מהם. מוקדם יותר השנה סוני הצטרפה לחגיגה עם שדרוג ה-PS Plus שלה לדרגות ה-Extra וה-Premium (או Deluxe אם אתם עם משתמשים ישראליים), שמציעה שירות דומה. לרבים מאיתנו השירותים הללו יכולים להיות מאוד מאיימים כשאין דרך טובה באמת למצוא ולראות אילו משחקים זמינים בשירות ולחפש לפי ז׳אנר אהוב. גם לדימה חריטונוב מערוץ היוטיוב ״YallaBalagan״ זה הציק והוא החליט לעשות משהו בנדון.

אחרי כחודשיים וחצי של עבודה מאומצת הוא השיק לאחרונה את Gamika.me, אתר אינטרנט חדש שמאגד בתוכו מידע על כל המשחקים שנמצאים בשני השירותים של סוני ומיקרוסופט. באתר תוכלו למצוא מידע על המשחקים הקיימים בשירות. האתר סופר מושקע והוא מאפשר לכם למיין ולחפש משחקים לפי המון סוגים של פילטרים. כאן בדוגמא למטה לדוגמא אני מחפש משחקים מה-Xbox Game Pass שהם בז׳אנר משחקי ההרפתקה, אורכם עד 20 שעות משחק פחות או יותר וציונם ב-Metacritic הוא 80 ומעלה. האתר עדיין בגרסת ה-Beta שלו אבל כבר עכשיו אתם יכולים לראות את הפוטנציאל שלו.

דימה הוא חבר קרוב שלי ואפילו כתב כמה כתבות אצלנו באתר, אז בשיחה קצרה שערכנו הוא סיפר לי שבימים הראשונים של ההשקה כבר הספיקו להיכנס כבר כ-1000 משתמשים ייחודיים ויותר מ-4000 כניסות באופן כללי. בנוסף - גם ללא פרסום האתר בחו״ל - כבר היו לו כניסות מצרפת וארה״ב. דימה גם סיפר שהתגובה של הקהל הישראלי לאתר הייתה חיובית מאוד והוא אפילו קיבל הצעות מאנשים לעזור לו ב-QA עבור האתר. דימה ממשיך לפתח את האתר בזמנו הפנוי כשבגרסאות מתקדמות יותר הוא גם יפיץ את האתר בחו״ל כמו שצריך, אז אתם יותר ממוזמנים להיכנס בעצמכם לאתר ולראות אותו בעצמכם כאן בקישור.

תגידו לו שאנחנו שלחנו אתכם ותגידו לנו בתגובות מה אתם חושבים על האתר!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:59 25.10.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    דימה הוא יוטיובר מעולה נכנס עכשיו לראות מה הולך שם

  2. 2

       | פורסם ע"י