הרשמה

חברת Microsoft טוענת ש-Marvel's Wolverine צפוי לצאת ב-2023

ולא, לא התלבלבנו בשם של החברה

במסגרת הדיונים סביב רכישתה של Activision Blizzard, מיקרוסופט יוצאת עם טענה מרעישה

מסתבר ש-Marvel's Wolverine צפוי להגיע אלינו בשנת 2023, כך טוענת חברת Microsoft, שאין לה שום קשר לפרוייקט המדובר. הכותר הבלעדי שמפותח ע"י Insomniac Games הוכרז בשנה שעברה במהלך אירוע ה-Playstation Showcase, ומהר מאוד לאחר ההכרזה הגיעה גם הידיעה שהמשחק נמצא בתהליכי פיתוח מאוד מוקדמים, מה שגרם להרבה אנשים לנחש שכנראה לא נזכה לשחק בו בשנים הקרובות. נראה שמיקרוסופט דווקא חושבת אחרת.

סיפרנו לכם כבר כמה פעמים על הבלאגן המתוקשר שמתרחש סביב רכישתה של Activision Blizzard ע"י Microsoft, וההתנגדויות הנחרצות של Sony. הדיונים בנושא מערבים את שתי החברות, לצד רשות התחרויות והשווקים של בריטניה, ומציגים את החוזקות של כל מתחרה. סוני טוענת שה-Game Pass של מיקרוסופט, לצד הרכישות האחרונות שביצעה, נותנות לה יתרון עליה, בעוד שמיקרוסופט טוענת שלסוני יש מגוון בלתי מתפשר של כותרים בלעדיים שהיא מציעה על הפלטפורמה שלה.

זה מוביל אותנו למסמך האחרון שנחשף מהדיונים, אשר מציג את הטענה של מיקרוסופט בנושא: "בשנת 2021, ל-Playstation היו 286 כותרים בלעדיים לפחות. לפלייסטיישן יש מגוון בלעדיים המפותחים ע"י אולפני הפיתוח שלה, ואולפני צד שלישי, שצפויים לצאת בשנת 2023, ביניהם Spider-Man 2, Wolverine, Horizon, Final Fantasy 16 ו-Forspoken." אנחנו יודעים שחלק מהמשחקים האלה צפויים לצאת בשנת 2023, כמו Forspoken ו-Final Fantasy 16, לצד Spider-Man 2 שלאחרונה המפתחת הדגישה שעדיין מתוכנן לצאת בשנה הבאה. אבל חלק מהמשחקים האלו קיבלו רק חלון השקה כללי, בלי הבטחה לתאריך יציאה ב-2023. האזכור של Horizon נשמע הגיוני, כנראה כהתייחסות ל-Call of the Mountain, כותר ה-VR המתוכנן, או הרחבה ל-Forbidden West, אבל בינתיים לא הגיעה הכרזה רשמית מסוני או Guerilla Games.

מה שפחות נשמע הגיוני, הוא האזכור של Marvel's Wolverine. כאמור, אחרי הכרזת המשחק, Insomniac Games הדגישה שהוא נמצא בשלבי פיתוח מתקדמים, ואפילו הוסיפה שתהליך ה-Motion Capture רק התחיל בחודש אפריל של השנה הנוכחית. מדובר בזמן קצר מאוד של עבודה כדי להגיע לתוצאה שאנחנו מצפים לקבל אחרי שני כותרים מצויינים בדמות Spider-Man, כך שלא ברור אם למיקרוסופט פשוט לא היה מה להוסיף למסמך, או שהם יודעים משהו שאנחנו לא? כך או כך, יהיה מעניין לראות מה סוני תגיב בנושא, אם בכלל.

מה אתם חושבים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:08 20.10.2022 | היי היי (אורח)

    מהכותרת חשבתי שזה יגיע אולי לגיים פאס

  2. 2

       | פורסם ע"י