הרשמה

גרסת האלפא של Wolverine דלפה לרשת, מודרים כבר התאימו אותה ל-Xbox

זאת ללא ספק הכותרת הכי ביזארית במה שמתבררת מיום ליום כהדלפה הגדולה ביותר בהסטוריה - ולא נשארו לנו מילים מלבד לדווח על המציאות כמו שהיא

אני נשבע שלא נגענו או הגזמנו עם הכותרת הזו

יצא לי לכתוב כחמש כתבות המסקרות את ההדלפה מ-Insomniac, כולן עם חדשות הזויות המספקות מבט מעניין לתעשייה, ולכולן גם מצאתי מילים לפתיח. כאן - כבר אין לי מה להגיד.

גרסת האלפא של המשחק, המכילה Vertical slice של המשחק באורך של כ-20 דקות וחדר בו אפשר לבדוק את מערכת הקרבות שלו, דלפה כולה לאינטרנט ביום שלישי האחרון. מאז לא רק שעשרות אלפי אנשים הורידו אותה (מה שלא רק לא מוסרי אלא גם ספק אם בכלל חוקי, עוד על כך בהמשך), מודרים כבר התחילו להתעסק איתה והגיעו לכמה הישגים. הגרסה כרגע, ואין דרך שפויה להגיד את זה, עוברת שיפור גרפי על ידי מודרים וככל הנראה תיהיה מושלמת בקרוב. בנוסף, שינויים קטנים גרמו לה לרוץ חלק על קונסולות הדור הנוכחי של Xbox דרך הDev Mode שלהן. 

שאלה גדולה עלתה איך המשחק אמור לצאת ב-2026 אם הוא כרגע נראה כל כך טוב, והתשובה היא ש-Vertical slice לא מייצג את מצב המוצר כרגע - אלא "מרמה" כדי להראות איך המוצר יראה בסופו. מי שקרא בהדלפה יודע שהמשחק אמור להיות עצום, כך שיש לו עוד הרבה מאוד מה להראות לנו עד יציאתו ולמרות שמדובר במצב חסר תקדים - אי אפשר לקבור אותו. נזכיר שוב, שהורדת הגרסה אינה "דמו" של המשחק בשום צורה - היא לא מוסרית, פסולה, וככל הנראה גם תגרור השלכות בעתיד. נציין כי משתמשים באירופה ובארה"ב כבר קיבלו הודעות DMCA מחברות האינטרנט שלהן על ההורדה של הבילד הזה, מה שיוכל לגרור לתביעות וקנסות בעתיד.

אל תתעסקו, לא תתרסקו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י