הרשמה

סדרת ה-Rated R בעולם של Scooby-Doo מקבלת טריילר ראשון!

יאבא דה בא דו

איך קוראים לשאגי!??!?!?!

אנחנו באמת לא יודעים מה פה הידיעה המרעישה יותר. מצד אחד, סדרת המבוגרים בדירוג R הראשונה בעולם של הסדרה האהובה Scooby-Doo מקבלת טריילר ראשון שכולו הדמות המרכזית שלה - וולמה (Velma). מצד שני, גילינו שהשם האמיתי של שאגי הוא נורוויל. מה לעזעזל.

נתחיל כמובן מהטריילר. "וולמה" תעקוב אחרי וולמה במסעה להפוך לפותרת התעלומות האהובה שאותה אנו מכירים. בטריילר נראה שוולמה עצבנית על שירות הסטרימינג בו הסדרה אמורה לעלות - HBO Max, על כך שהם עושים סדרת אקשן לדמות מצויירת אהובה לא פחות מוולמה בעצמה - ג׳ודי ג׳טסון. בהסתכלות על החדר של וולמה ניתן לראות כמה פרטים מעניינים כמו פתק המכיל את ראשי התיבות של וולמה ופרד מהחבורה, ותמונה של הדמות המרכזית שלנו עם הצלע הג'ינג'ית של חבורת ה-Mystery Inc, דפני ועליה איקסים במקום עיניים. הטריילר נגמר בכך שרוצח המתחבא לוולמה בבית מפתיע אותה בחדרה. למזלינו, זה לא התוכן היחיד שנחשף מהסדרה. מלבד לסקובי, קיבלנו את העיצוב של כל הדמויות המרכזיות בחבורה, ואפילו הפתעה אחת ענקית בדמות השם האמיתי של שאגי.

הסדרה צפויה לצאת בשנה הבאה לשירות הסטרימינג HBO Max ולפחות לבנתיים, נראה שהיא מפתיעה לטובה. מינדי קלינג (Mindy Kaling) מסתמנת כבחירה נכונה לדבב את הדמות של וולמה, והאווירה הקומית שהוכתבה בטריילר מתאימה לעולם של סקובי-דו. מה חשבתם על הטריילר? ידעתם שלשאגי קוראים נורוויל? תחשפו לנו עוד שמות בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:04 09.10.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    לפני שיבואו החבר׳ה שלא ידעו את זה לפני, אני רק רוצה לציין שהשם של שאגי תמיד היה נורוויל, בסדרה החדשה גם הייתה סצנה שבו הוא אומר את השם שלו ואז מציין שכולם קוראים לו שאגי

  2. 2

       | פורסם ע"י