הרשמה

כיוון חדש: האם Naughty Dog החביאו רמז למשחק הבא שלהם ב-TLOU Part 1?

שוק משחקי הפנטזיה בדרך לאינפלציה

מחזירים עטרה ליושנה

Naughty Dog סבלו בלשון המעטה מהדלפות בכמויות מסחריות. בין אם זה The Last of Us: Part 2 שדלף כמעט בשלמותו כשלושה חודשים לפני היציאה, וכמובן שרק לאחרונה הרימייק של המשחק הראשון בסדרה דלף בטעות כמה שעות לפני הכרזתו. אולי כדי להקדים הפעם את ההדלפות, ואולי כדי להחזיר מסורת שהייתה נהוגה במשחקיה הישנים, כמה תמונות שתלויות ב-The Last of Us: Part 1 הטרי מעוררות חשד נראות למעריצים כמו טיז למשחק הבא של החברה.

כפי שניתן להסיק מהתמונות, שבהמשך התברר שחלקן הופיעו גם ב-The Last of Us: Part 2, נראה שהחברה רוכשת אהבה גדולה לימי הביניים ועולמות פנטזיה. המוטיבים החוזרים בכל התמונות הן הדמויות הנשיות, הירח והיצורים דמויי הדרקונים, חדי הקרן והסוסים. בעבר נהגה החברה לשים איזכורים דומים למשחקים הבאים שלהם, כשהבולט מביניהם הוא עיתון בסצנת הפתיחה של Uncharted 3 שמדבר על מגיפת הפטריות מ-The Last of Us שיצא שנתיים אחריו. מה שמוסיף אש למדורה היא פיסת אומנות שפרסם לפני יותר משנה אמן מ-Naughty Dog של דמות נשית יושבת על שלד של מה שמסתמן כדרקון. לאותה יצירה הוא לא הצמיד תיאור, אך לאחר שאלפי מעריצים כבר הסיקו מסקנות לגבי המשחק הבא של החברה הוא הסביר שיצר את הציור "מתוך אהבה גדולה ל-Assassin's Creed: Valhalla" שכזכור לכולם הכיל דרקונים....(הדרקון היחיד במשחק הופיע ב-DLC שיצא רק באוגוסט האחרון). לא מן הנמנע שאכן Naughty Dog עובדת על משחק ימי הביניים מבוסס על פנטזיה בנוסף כמובן למשחק האונליין ביקום של The Last of Us.

במידה ואכן החברה עובדת על משחק פנטזיה היא תצטרף ל..(נשימה עמוקה מאוד): Playground Games שעובדת על Fable, דיאבלו 4, Obsidian שעובדת על Avowed, המשחק הבא בסדרת הוויטצ'ר, Compulsion Games שעל פי ההדלפות עובדים על משחק פנטזיה בשם קוד Midnight וכמובן, ההמשך למשחק שהמציא מחדש את הז'אנר - The Elder Scrolls VI. מדובר באינפלציה של משחקי פנטזיה, אך אפשר לסמוך על Naughty Dog שידעו להתבלט. קראתם כבר את הביקורת של שמואל לרימייק? מחכים כבר לשנים שכולן שליטה של משחקי פנטזיה? מאמינים שהסיפור גמור כי יהיה מביך לנסות להתחרות במגרש של Elden Ring? כתבו לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:33 06.09.2022 | Avishay50 Avishay50

    וואו איך אני מתרגש למותג חדש של נוטי דוג אחרי שנים שלא קיבלנו אחד!!!!
    אני מקווה שזה באמת הכרזה כמו ההכרזה של The last of us באנצ'רטד 3 ולא סתם תוכן קטן שהמפתחים הוסיפו כדי להוסיף פרטים לעולם.
    אם באמת המשחק יהיה משחק פנטזיה כמו שזה ניראה אני מקווה שהוא יהיה משחק בסגנון של משחקי The witcher או skyrim או Horizon ואולי אפילו RDR עם עולם מעניין ודמויות מעניינות וסיפור ראשי מדהים כמו שנוטי דוג יודעים לעשות וגם סיפורי צד מרתקים ומעניינים ועולם מלא סודות ודברים לחקור.

    בקיצור אני ממש מחכה לזה ואני מקווה שזה יהיה מדהים כמו כל המותגים של נוטי דוג עד כה.

  2. 2

       | פורסם ע"י