הרשמה

שמועה: גרסת PC ל-The Last of Us Part II מוכנה להשקה עוד מ-2023

נשמע ש-Naughty Dog יושבת על פורט עבור המחשב האישי לאחד ממשחקיה הגדולים ביותר, אז למה לא להשיק אותו?

עוד בלעדי של Sony, עוד גרסת PC לאוסף

מספר ימים אחרי שקיבלנו הכרזה רשמית על הגעתו של God of War Ragnarok, ללא ספק אחד הבלעדיים החזקים ביותר על ה-Playstation 5, למחשב האישי, נראה כי Sony לא מתכוונת להפסיק בקרוב. לפי דיווח חדש של המדליף האמין billbil-kun, נראה כי Naughty Dog עמלה בפיתוח של גרסת PC עבור The Last of Us Part II עוד משנת 2021. למען האמת, הפורט עבור המחשב האישי כבר סיים את תהליך הפיתוח שלו, ולדבריו של המדליף הוא מוכן להשקה "לפחות מנובמבר 2023".

לא מדובר בהפתעה גדולה, בעיקר כשזוכרים שהמשחקים של סוני מגיעים למחשב האישי בערך שנתיים אחרי השקתם, אך לאחרונה המשחק המקורי, שהושק ב-2020, קיבל גרסת Remaster וכנראה מדובר בגרסה שגם נזכה לראות על המחשב האישי. מה שתמוה כאן הוא למה Naughty Dog "יושבת" על משחק גמור ומוכן למשך 7 חודשים? יש לנו כמה רעיונות.

ההשערה הראשונה היא טיימינג. סוני לא רוצה לקחת מאור הזרקורים של God of War Ragnarok ומהחגיגה שהיא הגעתו למחשב האישי, ולכן מעדיפה לחכות עם הכרזה רשמית לפחות עד אחרי יציאתו. ההשערה השנייה היא למידת לקחים. כזכור, גרסת ה-PC של The Last of Us Part I הושקה במצב מאוד בעייתי והפכה ליציבה רק מספר חודשים לאחר מכן עם עדכונים כאלו ואחרים. הגיוני מאוד ש-Naughty Dog רוצה להימנע מסקנדל נוסף ולוקחת את הזמן כדי להשיק את גרסת המחשב בצורה הטובה ביותר. האופציה השלישית? סוני רוצה לחכות עם הכרזה רשמית אבל בשונה מההשערה הראשונה, הסיבה להמתנה היא כדי להשיק את הפורט ביחד עם עונתה השנייה של "האחרונים מבינינו" מבית HBO על מנת למקסם את המכירות. מבין כל האופציות, זו כנראה ההגיונית ביותר.

מה אתם חושבים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:07 06.06.2024 | Goat Goat (אורח)

    PC port with better GFX won't make the meh game in the series to be less meh from what it was~

  2. 2

       | פורסם ע"י