הרשמה

רשמים מוקדמים מ-HYENAS, משחק PvPvE חדש של Sega

משחק המולטיפלייר החדש של Sega ו-Creative Assembly הרים את ראשו ב-Gamescom, בואו לקרוא מה חשבנו עליו!

החברה שהביאה לנו את Total War ו-Alien: Isolation מביאה לנו משחק עם טון שונה לחלוטין

רועי קיבל הצגה של כ-10 דקות מ-HYENAS, משחק מולטיפלייר חדש של Sega המפותח על ידי Creative Assembly, החברה שעבדה על משחקי Total War ועל Alien: Isolation ועכשיו מחפשת להתרחב קצת למחוזות אחרים וז'אנרים אחרים. המשחק הוא בעצם תחרות גניבות: כמה צוותים של שלושה שחקנים מתחרים אחד בשני על מי ישיג את הכי הרבה שלל בסוף הקרב. על המפה יש כמה כספות אותן אפשר לשדוד או לעשות מארב ולחכות לקבוצה אחרת שתנסה לגנוב את השלל ואז לגנוב ממנה (הגונב מגנב פטור וכל זה).

המשחק הוא בעצם משחק PvPvE FPS שמבחינה ויזואלית מאוד מזכיר את Borderlands. מבחינת משחקיות, תוכלו לבחור אחת מכמה דמויות שונות שכל אחת מהן היא ייחודית ויש לה נשקים ויכולות משלה. לאחת הדמויות שרועי ניסה יש שריון שסופר כדורים, כשלאחר כמה זמן אפשר להעיף אותם על אויבים. מבחינת אלמנט ה-E ב-PvPvE, יש אויבים רבים ומגוונים במשחק, כשהם הרבה יותר קשוחים ממה שנראה. גם המשחק וגם המפתחים המליצו לתקוף יחד כמה סוגי אויבים שונים כדי לנצח אותם ולמנוע מהחברים שלכם למות ובכך להצטרך להגיע אליהם כדי להחיות אותם.

בכלל, זה נראה ש-HYENAS שם דגש מאוד רציני על עבודת צוות ועבודה משותפת, בעיקר כי רק צוות אחד יוכל לברוח ולנצח בכל משחק נתון (משהו שאהבנו הוא שברגע שקבוצה אחת משיגה מספיק שלל בשביל לברוח, כולם יודעים איפה נקודת היציאה נמצאת, אז זה נהייה מרוץ לעצור אותם מלנצח ואולי לגנוב את הניצחון.. בינתיים המפתחים הולכים על מודל של עד 5 קבוצות במשחק, למרות שיש סיכוי שזה ישתנה עד ההשקה. הטון של המשחק הוא סופר קליל ומשעשע עם המון רפרנסים לתרבות הפופ העכשווית כמו טארדיס וסוניק שהיה אפשר לגנוב מהכספות.

עוד עיקרון מרכזי של המשחק הזה הוא העובדה שחלקו מתנהל באפס כבידה: אזורים מסוימים של המפה יהיו אזורי "Zero G", בהם התנועה תהייה מהירה, זורמת וכאוטית יותר. המפתחים הדגישו כי בחלק מהמקומות יהיה אפשר גם להעפיל את המצב הזה על ידי פגיעה במתג שיעיף את כוח המשיכה מהמשוואה וישאיר אתכם תלויים באוויר. כרגע המשחק צפוי לצאת לקונסולות הדור הנוכחי והדור הקודם, זאת בנוסף למחשב האישי (המשחק לא צפוי לצאת ל-Switch, לפחות כרגע).

תודה רבה לעדלי יונייטד שעזרו לנו לקבל גישה למשחק ולנסות אותו עם עוד אנשים! HYENAS עניין אתכם? ספרו לנו בתגובות ולכו לקרוא את כל שאר הסיכומים והכתבות שלנו מ-Gamescom 2022 באתר!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    05:07 29.08.2022 | סתם מישהו סתם מישהו (אורח)

    שמואל יש לי שאלה
    מה המשחק הכי טוב ששיחקת על ה PS2 ?

  2. 2

       | פורסם ע"י