הרשמה

תאריכי הבטא של Modern Warfare 2 ואירוע החשיפה של Warzone הוכרזו

מפה של 6 נגד 6 ו- Warzone על הטלפון, יש למה לצפות.

האם ההשקעה של כל הסטודיויים שנמצאים תחת אקטיוויז'ן בכותר השנתי תשתלם לה? נגלה בקרוב.

בציוץ בטוויטר הכריזה חברת Infinity Ward, אשר אחראית על כותר ה-Call of Duty לשנת 2022, על מספר תאריכים שמעריצי הסדרה ירצו לסמן ביומן שלהם. אז, בין אם הזמנתם בהזמנה מוקדמת כבר את Call of Duty: Modern Warfare 2, ובין אם אתם מתעניינים דווקא בהמשך ל- Warzone, אנחנו מקווים שאין לכם הרבה תוכניות לחודש ספטמבר.

במידה והזמנתם את הכותר השנתי בהזמנה מוקדמת, תקבלו קוד (חחח) בו תוכלו להשתמש כדי להיכנס לבטא הסגורה של המשחק, שתתרחש בשני סופי שבוע בספטמבר. במידה ואתם חוששים ורוצים קודם לנסות את המשחק בעצמכם, שום בעיה - תתקיים גם בטא פתוחה בהמשך השבוע שבו תתקיים הבטא הסגורה. הסוף שבוע הראשון יהיה אקסקלוסיבי לקונסולות ה-PlayStation ויתקיים מה-16 בספטמבר עד ה-20, כך שב-18 הבטא תפתח לכולם.

בשבוע שאחרי תתקיים בטא לכל הקונסולות והמחשב מה-22 עד ה-26, כך שב-24 תפתח הבטא לכולם. אנחנו רק מקווים שהמפתחת מוכנה לכמות השחקנים שתגיע לבדוק את המשחק, כי לא רק שמדובר בהמשך ל-Modern Warfare המצויין, אלא שהבטא גם תגיע אחרי אירוע חשיפה לכותר ההמשך של Warzone הפופולרי. האירוע שקיבל את השם "CODNEXT" יתקיים ב-15 בספטמבר בשעה שעוד לא נקבעה, ויכלול חשיפת מצב המולטיפלייר של-Modern Warfare 2, חדשות על ההמשך ל-Warzone ועדכון על גראת המובייל המתוכננת של המשחק.

כדי לחתום את הכל, IW הוסיפו טיזר קצר למפה חדשה בשם "Marina Bay Grand Prix" שנראת מעולה ומעניינת גם מעבר לעובדה שהיא מיועדת לקבוצות של 6 נגד 6. Call of Duty: Modern Warfare 2 יצא ב-28 באוקטובר ל- Xbox Series X/S, PlayStation 5, Xbox One, PlayStation 4 ולמחשב. הזמנתם מראש? מקווים שהעסקה בין Microsoft ל-Activision תיגמר והמשחק ימצא את עצמו ב-Game Pass? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י