הרשמה

סרט אנימציה חדש יהווה המשך ישיר ורשמי ל-Avatar: the Last Airbender

הסטודיו בהובלתם של יוצרי הסדרה המקוריים יתמקד קודם כל בסרט על אנג וחבורתו

זמן לארבעת האומות שוב לחיות בהרמוניה

נדמה שמאה שנים חלפו מאז שקיבלנו תוכן חדש בעולם של אווטאר: כשף האוויר האחרון (Avatar: The Last Airbender). האגדה של קורה (The Legend of Korra), שעקבה אחרי הגלגול הבא של האווטאר נגמרה בסוף 2014, ומאז מי שחיפש תוכן רשמי חדש בעולם נאלץ להתספק בקומיקסים. בפאנל שנערך באירוע הקומיק-קון שמתרחש בימים אלו, הכריזו אולפן האנימציה Avatar Studios על סרט אנימציה באורך מלא שיצא לבתי הקולנוע בשנת 2024, ויתמקד בלא אחר מאשר אנג (Aang) והחבורה.

באופן מצחיק, מי שסיפקה את ההכרזה הייתה ג'נט ווארני (Janet Varney) שדיבבה את קורה בסדרת ההמשך. כקריצה להדלפות שהתבררו כלא נכונות, קראה המדובבת קומיקס על קיושי, דמות שקדמה לאנג בתפקיד האווטאר ולפי השמועות, הסרט היה אמור להתמקד עליה. במקומה, נקבל את אנג וחבורתו כמבוגרים צעירים, כך שהם יהיו מספיק מבוגרים כדי שאנג יהיה גבוה יותר מקאטרה (Katara). עוד לא דובר על שום פרוייקט אנימציה אחר מלבד הסרט, אך שני קומיקסים חדשים הוכרזו. אזולה (Azula), מהנבליות האייקוניות של הסדרה, תקבל רומן גרפי משלה בקיץ 2023, ביחד עם קורה שתקבל טרילוגיה שלמה של רומנים גרפים גם באותו הקיץ. 

כזכור, סדרת לייב-אקשן שאמורה להיות עיבוד לעונה הראשונה של כשף האוויר האחרון נמצאת בפיתוח מתקדם בשירות הסטרימינג Netflix. אם זה לא מספיק, שמועות דיברו גם על משחק RPG המבוסס על העולם שנמצא בפיתוח. בפעם הראשונה זה כמעט עשור, אפשר להגיד שעתיד הסדרה נראה מבטיח. בין אם זה הלייב-אקשן ובין אם זה הסרט המצוייר, נראה שלכולם יש למה לחכות, וגם לא בעתיד הכל כך רחוק. מחכים לסרט? רוצים את הקומיקס של אזולה? האם אומרים זוקו או צוקו? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:11 12.11.2022 | איתי איתי (אורח)

    רוקו היה לפני אנג ולא קיושי

  2. 2

       | פורסם ע"י