הרשמה

זעם האלים: סיכום הפאנל של DC ב-Comic-Con 2022

Black Adam ו-Shazam לקחו את כל הזמן של DC באולם

עדיין לא ברור אם דה רוק משחק או שהוא פשוט באמת בלאק אדם...

למרות שכמות הטריילרים שיצאו משני הפאנלים שווה, הפאנל של DC היה דל מבחינת כותרות לעומת מה שהלך אצל Marvel. במקום זה, Warner Bros לא הלכו צעד אחד מעבר לתוכניות שלהם ל-2022, וקיבלנו פאנל ממוקד שנתן הרבה במה וכבוד לשני הסרטים שצפויים לנו בחורף. נתחיל כמובן עם הראשון בסדר הכרונולוגי, Black Adam.

הוא לא גיבור, הוא דה רוק

סרט גיבורי העל הראשון של דוויין "דה רוק" ג'ונסון (Dwayne "The rock" Johnson) ממשיך להיראות כמו הרבה יותר מסתם עוד סרט אקשן בכיכובו. דה רוק, שנהנה מאוד מהתפקיד שלו, דאג להכנס לפאנל עם כניסה בלתי נשכחת בחליפה מהסרט ועם הרבה ברקים ברקע עד שהלך רגע לצד להחליף לביגוד יותר נוח. כמובן שהוא עדיין המרכז של הסרט, אבל מהתייחסות שלו לדברים נראה שהוא אפילו רוצה שהסרט יוביל לפרוייקטים דווקא של דמויות הצד שמופיעות בו. בטריילר, Dr. Fate אותו משחק פירס ברוסנן (Pierce Brosnan) מקבל את רוב השורות וגם חלק נכבד מזמן המסך. נראה שהאפקטים שלו פשוט מצויינים, ובתור אחת הדמויות היותר מעניינות ביקום של DC, כיף לדעת שהוא מקבל את היחס הזה. בנוסף אליו, Hawkman של אלדיס הודג' (Aldis Hodge) ממשיך להראות כמו אויב ברוטלי וראוי לבלאק אדם, וכך גם שאר חברי ה-Justice Society of America, שעליהם הוא מפקד. מי שתעזור לו בפיקוד תיהיה ויולה דייוויס (Viola Davis) שחוזרת באופן מפתיע לתפקידה כאמנדה וולר ותפקח על הקבוצה מרחוק. Black Adam מגיע לבתי הקולנוע ב-21 באוקטובר.

מה מילת הקסם?

הסרט הראשון של Shazam היה בגדר אחת ההפתעות היותר טובות שראיתי בעשור האחרון. לא ציפיתי שהסרט הזה יתפוס אותי כמו שהוא תפס, וממש לא הפתיע אותי שהכריזו על סרט המשך. מה שכן מפתיע, הוא השמות הגדולים שהצליחו להביא לזוג הנבליות של הסרט. זאקרי לוי (Zachary Levi) שחוזר עוד פעם לשחק את הילד המגודל בילי באטסון שבמילה אחת הופך לגיבור העל שהאזאם, יצטרך להתמודד עם הלן מירן (Helen Mirren) ולוסי לו (Lucy Liu) שמשחקות את Hespera וKalypso, הבנות של אטלס שנראות מאוד עצבניות על הילדים. אגב הילדים, ההמשך מבטיח לנו להתעסק יותר בשאר ה"אחים" של בילי, שלדעתי היו נהדרים בראשון. בין הבדיחה על מהיר ועצבני לטון הילדותי של סוף הטריילר, נראה שמסתתר פה סרט מעולה, ואני מקווה שהוא יסיים באותו טון קליל אך משמעותי שהראשון הצליח לקלוע אליו. Shazam: Fury of the Gods יוצא בבתי קולנוע ב-21 בדצמבר.

Shazam! Fury of the Gods': Release Date, Trailer, Cast, Villain, and More |  The Mary Sue

אנשים שציפו לראות הצצות לפרוייקטים כמו סרט הסולו של The Flash או Aquaman and the Lost Kingdom כנראה יתאכזב, אבל באותה מידה גם כנראה יבין למה WB כל כך שקטים לגבי הפרוייקטים האלו. בין כל הרעש התקשורתי סביב עזרא מילר ואמבר הרד, מובן למה החברה תעדיף להתמקד בסרטים עם שחקנים שלא חושבים שהם נבלים בחיים האמיתיים. הייתה שמועה שהנרי קאביל יופיע בהפתעה כדי להכריז על חזרתו לתפקיד סופרמן, אבל נראה שזה לא משהו שנזכה לקבל. למי שלא יודע, מצב הזיכיון הקולנועי של DC הוא לא כל כך פשוט. חברת Discovery השלימה רק לאחרונה את רכישתה של WarnerMedia, ובמסגרתה גם את כל חטיבת הקלונוע של DC. בזמן הרכישה פרוייקטים לא ממש זזו, מה שגורם לליינאפ של התכנים להראות דל ובלי כיוון. עכשיו כשיש וודאות על מי נמצא בראש, אפשר לשער שהכל יזוז באופן חלק יותר. מחכים לשהאזאם? מתרגשים לבלאק אדם? לא יכולים לחכות לראות איך הסאגה של עזרא מילר תיגמר? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י