הרשמה

רוקד על שתי חתונות: הנבל של GOTG Vol 3 לוהק בזמן שרקד ב-Peacemaker

רוקד כל הדרך אל הבנק

קודם DC ואז Marvel, לאן השחקן יתקדם מכאן?

מעריצי הסדרה Peacemaker שביניכם כנראה התרגשו מאוד לגלות שהשחקן צ'וקוודי איווג'י (Chukwudi Iwuji), אשר גילם את מרן, אחת מהדמויות הראשיות של הסדרה, צפוי להצטרף לסרט Guardians of the Galaxy: Vol 3 בתור הנבל High Evolutionary. מדובר בישות קוסמית מעוותת שעושה כל שביכולתה כדי לבצע מחקרים על בני אדם, חייזרים ובעלי חיים, ובאופן אישי, אני מאוד מתרגש לראות אותו על המסך הגדול.

כשנשאל לגבי התפקיד הגדול הבא שלו במהלך כנס ה-Comic-Con 2022, סיפר איווג'י שג'יימס גאן (James Gunn), במאי הטרילוגיה ובמקרה אותו אחד שהביא לנו את Peacemaker, פנה אליו במהלך הצילומים של אחד מהרגעים היותר אייקונים של הסדרה - קטע הפתיח.

"זה היה ביום בו צילמנו את קטע הריקוע של הפתיח. סיימנו לצלם את אחד הטייקים ואז ג'יימס אומר 'אני יכול לדבר איתך שנייה?', ואני חשבתי שהוא עומד להגיד לי שהוא התכוון ללהק את צ'יווטל אג'יופור (Chiwetel Ejiofor, מורדו מסרטי דוקטור סטריינג') ובטעות ליהק אותי. הוא אמר 'לא, לא, לא. אני לא יודע מה הלו"ז שלך אבל הייתי שמח אם היית מגלם את הנבל הראשי ב-Guardians of the Galaxy Vol. 3."

"מעולם לא הופתעתי כל כך בחיים המקצועיים שלי. ככה הוא הציע לי את זה, וכמה שבועות מאוחר יותר צילמתי אודישן ושלחתי אותו לאיש הגדול קווין פייגי (Kevin Feige). קווין אמר 'כן, זה הבחור' וככה זה קרה. אני מרגיש כל כך מבורך."

Guardians of the Galaxy Vol. 3 צפוי לעלות לאקרנים ב-5 במאי 2023. מה אתם חושבים על הליהוק? מצפים לראות את מרן ה-High Evolutionary בגרסאת ה-MCU שלו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י