הרשמה

גם Marvel's Spider-Man: Miles Morales מגיע ל-PC, יינחת בסתיו הקרוב

לא לדאוג חברים, ניו-יורק תהייה מושלגת על ה-PC!

"לשתף פעולה עם Insomniac כדי להביא את המשחקים הללו ל-PC בדרך הטובה ביותר שאנחנו יכולים זה משהו שאנחנו מאוד מתרגשים לעשות", מסרו מ-Nixxis

אירוע ה-State of Play האחרון של סוני היה מלא בחדשות נהדרות לגבי משחקים נהדרים שצפויים להגיע אלינו בתקופה הקרובה, כשאחת ההכרזות מהאירוע הייתה על ההגעה של Marvel's Spider-Man Remastered למחשב האישי באוגוסט הקרוב. עכשיו אנחנו למדים כי גם משחק ההמשך שעוקב אחרי מיילס מוראלס יגיע ל-PC, רק טיפה מאוחר יותר. הפורט שמפותח על ידי Nixxes יגיע למחשבים האישיים שלכם בסתיו הקרוב.

"הצוות שלנו תמיד היה מעריץ גדול של העבודה של Insomniac", נמסר מ-Nixxis בבלוג של PlayStation, "ולשתף איתם פעולה כדי להביא את Marvel’s Spider-Man Remastered ואת Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ל-PC בדרך הטובה ביותר שאנחנו יכולים זה משהו שאנחנו מאוד מתרגשים לעשות". Marvel’s Spider-Man: Miles Morales היה אחד משני המשחקים הראשונים שסיקרנו ל-PS5 כאן באתר, כשנתתי לו את הציון 9.5 ושיבחתי בערך כל אלמנט בו. מוזמנים לקרוא את הביקורת המלאה כאן בקישור.

בעיניי אלו חדשות נהדרות, אבל אשמח לשמוע מה אתם חושבים על כל הנושא!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:18 03.06.2022 | אנונימי אנונימי (אורח)

    חבל שב State of Play נתנו לנו את זה במקום הצצה לספיידרמן 2

  2. 2

    17:43 17.06.2022 | Avishay50 Avishay50

    חדשות נהדרות מאוד!!!! לפי דעתי המשחק ספיידרמן 2018 הוא המשחק הספיידרמן הכי טוב ומשחק גיבורי העל הטוב ביותר בכללי, לכן אשמח מאוד שעוד אנשים יחוו את המשחקים הנהדרים האם ויבינו מה הם מפספסים שאין להם פלייסטיישן ובכללי אלה משחקים שווים ומושקעים שעשו את שלהם על פלייסטיישן 4,5 ועכשיו מגיעים לעוד שחקנים שזה מצוין. וזה גם טוב לנו כי ככה הם משחקים את המשחקים האלה ומרוויחים חוויות חדשות, סוני והמפתחות מרוויחות עוד כסף ותקציב למשחקים הבאים ואנחנו מקבלים עוד.

  3. 3

    23:29 18.06.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    אני ממש מסכים אבישי: זה לא גורע בכלל מהמשחק השני שצפוי להגיע בשנה הבאה ורק מוסיף עוד קהל ועוד תקציב למשחקים החדשים של החברה.

  4. 4

       | פורסם ע"י