הרשמה

כבר לא חלום: סדרת Daredevil חדשה נמצאת בפיתוח לדיסני +

את הידיעה הבאה, אני בטוח שגם מאט מורדוק לא יכל לצפות

העורך דין הטוב יותר...

לא עבר שבוע מאז ש-Marvel הוציאו לעולם את הטריילר ל-She-Hulk: Attorney at Law, והם כבר לוקחים אותנו בחזרה לבית המשפט. לפי דיווח של האתר Variety סדרת דרדוויל (Daredevil) חדשה נמצאת בפיתוח לשירות הסטרימינג +Disney, וכבר הוצמדו אליה השמות מאט קורמן (Matt Corman) וכריס הורד (Chris Ord) ככותבים ומפיקים. מעבר לכך, לא קיבלנו שום מידע על הסדרה, כך שעדיין אי אפשר להכריז עליה כעל חזרתו הרשמית של צ'ארלי קוקס (Charlie Cox) לתפקידו של גיבור העל מאט מורדוק (Matt Murdock) שקשה לי להאמין שמישהו יעשה אותו טוב ממנו.

חשוב להזכיר שלא מדובר בסדרת ספין-אוף לעורך דין החמוד שהופיע בספיידרמן:השיבה הביתה (Spider-Man: No Way Home), אלא באחת הדמויות היותר מעניינות של מארוול, שכבר זכתה לסדרה בעלת 3 עונות ב-Netflix. עם המעבר של הסדרה לדיסני+, ואיתה כל הסדרות שנטפליקס ומארוול שיתפו בהן פעולה (ובניהן גם ג'סיקה ג'ונס הנהדרת), עתיד הדמויות היה לוט בערפל. אמנם מארוול עוד לא נתנו הודעה רשמית, אך בהתחשבות בהופעתם של קוקס כמאט מורדוק בספיידרמן וממש לאחרונה גם וינסנט ד'אונופריו (Vincent D'Onofrio) בתור קינגפין בהוקאיי, אפשר לשער שמדובר בסדרת המשך למה שנטפליקס התחילו.

האם אתם חושבים שאכן נזכה לראות את צ'ארלי קוקס לובש את החליפה האדומה האייקונית שוב? האם הסדרה תיהיה הזדמנות גם לדמויות האחרות שזכו לסדרות בנטפליקס לקבל את התקציב של דיסני? גם אם כן וגם אם לא - תיהיו בטוחים שאנחנו ניהיה שם לראות, וגם וונג, וונג בוודאות יהיה שם.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:41 20.05.2022 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    אם זה לא צ'ארלי קוקס זה לא שווה

  2. 2

       | פורסם ע"י