הרשמה

לא רק משחק: הסרט "משחקת באש" מגיע לבתי הקולנוע ביום חמישי

הסרט המבוסס על ספרו של סטיבן קינג נמצא ממש מעבר לפינה

זאק אפרון וסידני למון מגנים על ביתם בעלת כוחות על טבעיים והרסניים

סטיבן קינג (Stephen King) הוא לא שם עלום בעולם ספרות האימה או אפילו בעולם האימה הסינמטי בשום צורה. יצירותיו הסיפרותיות של סטיבן הביאו לכמה מקלאסיקות האימההטובות ביותר שניתן למצוא בעולם הקולנוע בימים אלו, ביניהם תמצאו את The Shining, Stand By Me, Shawshank Redemption, It ועוד. "משחקת באש" (Firestarter) הוא הפרוייקט הבא שלוקח יצירה של סטיבן ומתרגם אותה למסך הגדול, והוא מבוסס על ספר שיצא ב-1980 וכבר הספיק לקבל אדפטציית קולנוע עוד ב-1984. בעוד כיומיים, ב-12 במאי, אנחנו עתידים לראות רימייק עבור הסרט הקלאסי, אז בואו ואספר לכם קצת על מה שעתיד לבוא!

לאנדי (זאק אפרון) ו-ויקי (סידני למון) יש סוד גדול במיוחד להסתיר, כבר עשור שהם נמצאים בבריחה מארגון צללים ממשלתי שמעוניין בביתם, צ'ארלי (ריאן קיארה ארמסטרונג), אשר מסוגלת לבצע שימוש באש כנשק בעל פוטנציאל לנזק גבוה במיוחד. הארגון שרודף אחר צ'ארלי מעוניין להשתמש בכוחות שלה לטובתו, ואנדי מלמד אותה איך לנטרל את הכוחות שלה שמופעלים על ידי כעס או עצב. כאשר צ'ארלי מגיעה לגיל 11, האש מתחילה להיות מסובכת יותר לשליטה, ואחרי תקרית שחושפת את מיקום המשפחה, סוכן מסתורי נשלח על מנת ללכוד אותה, אבל כמובן שלאנדי יש תוכניות אחרות.

בסרט מככבים כמו שהוזכר כבר קודם: זאק אפרון (Zac Efron) שיהיה מוכר לרוב ככל הנראה כטרוי בולטון מ"היי סקול מיוזיקל" (High School Musical) ולחלק בתור טד באנדי מ-"משפטו של טד באנדי" (Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile) ועוד. לצידו של זאק יככבו סידני למון (Sydney Lemmon) מ-"אימת המתים המהלכים" (Fear the Walking Dead) וגם ריאן קיארה ארמסטרונג (Ryan Kiera Armstrong) ששיחקה גם ב-"סיפור אימה אמריקאי" (American Horror Story) ו-"מלחמת המחר" (The Tomorrow War). עוד בין השמות שנמצאים ברשימת הקרדיטים עבור הסרט ניתן אף למצוא את שמם של המלחינים המדהימים של "ליל כל המסכות", ג'ון קפנטר (John Carpenter, האבא של סדרת הסרטים הזאת), ולצידו ילחינו את פס הקול גם קודי קרפנטר (Cody Carpenter) ודניאל דייביס (Daniel Davies).

מכירים את הסרט המקורי של "משחקת באש"? אוהים את סטיבן קינג? מחכים לסרט בציפיה רבה? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י