הרשמה

ביקורת: ?...What If - פרק 3

מה אם העולם היה מאבד את גיבוריו החזקים?

הנוקמים נופלים כמו זבובים, אבל מי אחראי לכך?

הפרק השלישי של ?...What If היה צריך למלא נעליים גדולות לאחר הפרק השני והמצוין של הסדרה. הסדרה לא בוחלת באמצעים ומפרק ראשון ויחסית רגוע אנחנו עולים שלב ברמת הסיכון והביזאריות בכיוונים שהסדרה מתפתחת אליהם. האם היא מצליחה לעשות זאת גם בפרק השלישי שלה? בואו נגלה.

הביקורת תכיל ספויילרים ליקום הקולנועי של מארבל, ולשאר סדרות דיסני+.

הפרק השלישי, או בשמו - "מה אם העולם היה מאבד את גיבוריו החזקים?", מתחיל כהרגלו עם הפתיח של ה-Watcher, אך בשונה מהפרקים הקודמים אנחנו לא מקבלים מידע על מהו אירוע הנקסוס שגרם ליקום להתפצל מציר הזמן המקורי שלו.  הפרק מלא בסצנות אייקוניות מ- Phase 1 של היקום הסינמטי של מארבל, בייחוד בהתמקדות באירועים שהתרחשו במהלך שבוע אחד- אירועי איירון מן 2, ת'ור 1 והאלק (2008). זוהי ההתייחסות הראשונה הקאנונית לכך שמדובר באירועים שהתרחשו במהלך שבוע אחד, כאשר קיבלנו רמיזות לכך במהלך איירון מן 2 כאשר קולסון עוזב את הבייביסיטר על טוני בשביל להגיע לניו מקסיקו לאחר שהתקבלה קריאה מוזרה של אנרגיה מפטיש מסתורי שנטוע בקרקע.

What If...? Season 1, Episode 3 - Review - IGN

הפרק לא מבזבז זמן בהעלאת ההילוך כאשר סדרת התנקשויות ממוקדות מטרה פוגעת במגוייסים הפוטנציאלים ליוזמת הנוקמים. אחד אחרי השני הם נופלים כמו זבובים, ומשאירים סימני שאלה בכל הנוגע למי עומד מאחורי ההתנקשויות. ניק פיורי (סמואל ל. ג'קסון), נטשה רומנוף ופיל קולסון (בגילומו החוזר של קלארק גרג) מחפשים אחר העומד מאחורי המזימה.

אחד הרגעים שהלהיבו אותי בפרק הייתה ההכרה הפיזית של ה-MCU בהאלק של 2008. למעט אזכור אחד בנוקמים על ניסיון ההתאבדות של ברוס באנר (סצנה שנגנזה מהסרט המקורי) ההכרה בקיומו של הסרט הייתה הדרגתית. קיבלנו את שובו של הגנרל תיאוד'ור "טנדרבולט" רוס (אותו חזר לגלם השחקן המקורי) ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" ולאחר מכן גם ב"נוקמים: מלחמת האינסוף" וב"אלמנה השחורה". לאחר מכן דווח על שובו של אמיל בולונסקי, הלא הוא אמבומיניישן (וחזרתו של טים רות' לדמות), ב"שאנג צ'י ועשר הטבעות" ובסדרת She Hulk העתידה לצאת ב-Disney+ ב-2022. בפרק הזה אנחנו מקבלים מצב של "הידיים ידי עשו אך הקול קול יעקב" כאשר ברוס באנר המצויר וגם האלק עצמו נראים דומים פיזית לגילום של אדוארד נורטון, אך הדיבוב הוא של לא אחר מאשר מארק רופאלו.

What If...? Episode 3 Is Daring, But Rushed » GossipChimp | Trending  K-Drama, TV, Gaming News

אני חייבת לציין שהבילד אפ למציאת העומד מאחורי סדרת ההתנקשויות היה רב, אך לדעתי האכזבה מהגילוי עצמו הייתה גדולה. הייתי בטוחה שנגלה שזוהי מזימה סודית של נבל עתידני אשר בדומה לגיבורים שלנו ב"אנדגיים", חוזר בזמן בשביל לוודא שהגיבורים הגדולים של כדור הארץ לא יחברו מלכתחילה. ועם זאת, לראות את האנק פים חסר השפיות בחליפת "Yellowjacket" כן היה מעניין לצפייה. בדיוק כמו הפרקים הקודמים, גם כאן נשארתי עם טעם של עוד בכל הנוגע להמשך הסיפור ביקום המקביל. ההופעה של לוקי (טום הידלסטון הקסום) כרגיל רק הוסיפה ושיבחה את הפרק. 

השורה התחתונה

הפרק יצר את השינוי הכי נועז במולטיוורס עד כה והשאיר אותנו ללא הגיבורים האהובים שלנו ומול אויב לא ידוע. העלילה הגיעה עד לנקודת שיא אבל מרגע חשיפת הנבל וסיבותיו חשתי בירידה ברמת העניין. בנוסף לעובדה שלא כל המדבבים המקוריים חזרו (אני מסתכלת עליכם רוברט דאוני ג'וניור, סקרלט ג'והנסון, ברי לארסון וכריס המסוורת') הובילו לפרק שלא הצליח להתעלות על קודמו, אבל עדיין הצליח לעניין הרבה יותר מאשר הפרק הראשון בסדרה.

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י