הרשמה

"לקחת נשימה״ - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש אפריל

מרץ פשוט טס ועכשיו הגיע אפריל - כשיחד איתו הגיעו גם משחקים חדשים! בואו לקרוא אילו משחקים תשחקו החודש!

מלחמת הכוכבים, משחק ספורט לא סטנדרטי וחלום אחד של שמואל שמתגשם החודש

מכירים את המם של בובספוג נשען על סלע ונראה עייף למדי? ככה אני מרגיש לאחר שלושת החודשים הראשונים של 2022. 15 ביקורות כתבתי מינואר 2022, 14 מתוכן על משחקים שיצאו השנה כשלמעט שניים כולם הגיעו לציון 7 ומעלה, כלומר היו משחקים טובים ששווים לפחות הסתכלות (גם אם בהנחה). מיותר לציין שאני יוצא עם הלשון בחוץ מהרבעון הראשון של 2022 אז יחד עם נופש קצר שאני לוקח אני נותן לכם את רשימת המשחקים החמים של אפריל 2022 שברוך השם, יהיה קצת יותר רגוע מהחודשים ההיסטריים שהגיעו לפניו. אז מה נוכל לשחק החודש? בואו נגלה!

Lego Star Wars: The Skywalker Saga - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

וואו תודה לאל, דור יוכל לשתוק לגבי המשחק הזה סוף-סוף. למרות שאני בתכל׳ס דיי מבין אותו: Lego Star Wars: The Skywalker Saga נראה פשוט פנטסטי והוא ללא ספק אחד המשחקים הכי גדולים של השנה ולא רק של החודש. משחקי Lego תמיד היו ידועים באיכות הגבוהה שלהם ויחד עם זאת אף פעם לא קיבלו את הכבוד הראוי להם, כשהם בדרך כלל נחשבו למשחקים לילדים בלבד. עכשיו כשכל הסאגות של Star Wars מגיעות לקונסולות השונות בצורת ה-Lego שלהן, אולי נראה את המשחק מקבל את הכבוד הראוי לו.

אני יכול לפרט כאן את כל השיפורים הגרפיים, התוספות השונות, אלמנטי ה-RPG וחקר העולם, הדיבוב המשעשע והמוזיקה הנהדרת אבל בתכל'ס, למה שאני אעבוד קשה כשדור סיכם את הכל בצורה נהדרת בכתבת הרשמים שלו מכשעתיים של משחק שהוא שיחק הודות לחברינו מעדלי יונייטד. מוזמנים לקרוא את הכתבה כאן בקישור ואם לא בא לכם לקרוא, דור הכין סרטון שמסביר למה הוא חושב שזה הולך להיות מועמד לאחד ממשחקי השנה.

המשחק צפוי לצאת ב-5 באפריל.

Chrono Cross: The Radical Dreamers Edition - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

אני בכיתי מההכרזה הזאת בשידור חי. אני כל-כך לא מתבייש בזה, שאתם יכולים ללכת ולראות את הקטע הזה בעצמכם כאן בלייב. Chrono Trigger הגדיר את הילדות שלי, Chrono Cross עיצב אותה. הלב והנשמה של המשחק הנהדר לקונסולת ה-PlayStation המקורית פשוט יוצאים מכל נקודה ונקודה בו, כשהמשחקיות המעניינת, הסיפור הענק, הדמויות הנהדרות והפסקול הבאמת גדול מהחיים של המשחק הזה קיבעו לו מקום קבוע בלב שלי. אני מחכה לרימייק או רימאסטר של המשחק לפחות מגיל 13 ו-17 שנה לאחר מכן, ב-Nintendo Direct של פברואר, סוף סוף קיבלתי את מה שרציתי.

הגרסה החדשה תכיל שיפורי איכות חיים כמו תמיכה ברזולוציות גבוהות יותר, מוזיקה באיכות גבוהה יותר, שיפור למהירות של הקרבות וההליכה בעולם והכי חשוב: התוספת של Radicals Dreamers, משחק הטקסט המקסים שיצא במקור ל-Satellaview. אני אהיה כן איתכם לחלוטין: קיבלתי אותו במתנה מאור יהודה סגל על ה-Steam ועדיין קניתי את הגרסה הפיזית שיצאה ב-Play-Asia כי אני עד כדי כך אוהב את המשחק הזה. אני בוודאות עומד לבכות כשאפתח את המשחק לראשונה, למרות שאת זה אתם כבר לא תראו.

המשחק צפוי לצאת ב-7 באפריל.

The House of the Dead: Remake - Nintendo Switch

משחקי אימה זה יפה והכל, אבל היה חסר לי את האימה המצחיקה של משחקי הארקייד הישנים. The House of the Dead: Remake מחזיר לנו את ה-Rail Shooter המשעשע משנת 1996 עם גרפיקה מחודשת, תמיכה ב-Gyro של ה-Joy-Cons עבור שני שחקנים ואת כמות הסופים של המשחק המקורי. לצערי מדובר באחד המשחקים שיתנהגו שונה במצב נייד ונייח, כשהמשחק ירוץ ב-30 פריימים לשנייה במצב נייד ו-60 במצב נייח. לא קיבלנו עוד חדשות בנוגע לעניין הזה, אז אני מאוד מקווה שאני אצטרך לתקן את הכתבה כשהמשחק יגיע אלינו בשבוע הראשון של אפריל.

המשחק צפוי לצאת ב-7 באפריל.

The Stanley Parable: Ultra Deluxe - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

כל עוד אני עורך כאן באתר, The Stanley Parable יקבל מקום של כבוד. מדובר באחד המשחקים שמנצלים הכי טוב את המדיום עליו הם נמצאים כדי לספר סיפור מעניין, לשבור את הקיר הרביעי לעשרות אם לא מאות חתיכות ולתת לשחקן חוויה שמשחקים מנסים לשחזר עד היום. The Stanley Parable: Ultra Deluxe היא הגרסה החדשה של המשחק הנהדר והיא תביא איתה את המשחק הנהדר לקונסולות יחד עם תוכן חדש וכל ההפתעות האהובות מהמשחק המקורי. אם לא שיחקתם ב-The Stanley Parable, אני לא יכול לחשוב על הזדמנות טובה יותר.

המשחק צפוי לצאת ב-27 באפריל.

Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

בסוף הביקורת שלי ל-Kirby and the Forgotten Land דיברתי על כך ש-2022 היא ה-שנה של נינטנדו. בואו נקווה ש-Nintendo Switch Sports הולך להמשיך את הטרנד הזה כשהוא יחזיר את נינטנדו לעולם ה-Motion Controls. המשחק (שהוא בעיניי המשך ישיר ל-Wii Sports, אין לכם מה לנסות לשכנע אותי אחרת), מכיל המון סוגי ספורט שתוכלו לשחק לבד, עם חברים בבית או עם אנשים ברשת. בין משחקי הספורט שתוכלו לשחק ב-Nintendo Switch Sports החדש תוכלו למצוא משחקים מוכרים כמו באולינג וטניס יחד עם משחקים חדשים כמו כדורעף ואפילו כדורגל שתוכלו לשחק עם רצועת הרגל של ה-Ring Fit. מה אם אין לכם Ring Fit, אתם שואלים? לא לדאוג: הגרסה הפיזית מגיעה עם אחד! בנוסף, המשחק יהיה בין הראשונים לעשות שימוש בטכנולוגיית FidelityFX של AMD אז תהיו בטוחים שאני אחכה לסרטון של Digital Foundry על המשחק.

המשחק צפוי לצאת ב-29 באפריל.

יאללה עוד כמה משחקים שחשוב לי לציין:

  • משחק הבייסבול MLB The Show 22 מגיע לכל הקונסולות (כן, כולל Switch) ב-5 באפריל.
  • Star Wars: The Force Unleashed מגיע ל-Switch ב-20 באפריל.
  • תראו מה זה: Pocky & Rocky Reshrined מגיע ל-Switch וה-PlayStation ב-21 באפריל. אל תתעצבנו ממנו יותר מדי.
  • משחק היריות Zombie Army 4: Dead War מגיע ל-Switch ב-26 באפריל.

זהו, עד כאן כתבת משחקי חודש אפריל! בואו נקווה שאפריל יביא איתו גם הכרזות נהדרות ולא רק משחקים. אשמח לדעת מה אתם חושבים על משחקי חודש אפריל, מוזמנים לספר לי בתגובות כאן למטה או ברשתות החברתיות. נתראה במשחקי מאי 2022!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:26 03.04.2022 | דור קציר - כתב תוכן דור קציר - כתב תוכן

    אוי נראה שהחודש אין שום דבר בשבילי איזה באסה

  2. 2

    11:40 03.04.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    אז לתת את הקוד כשהוא יגיע למישהו אחר? סבבה.

  3. 3

       | פורסם ע"י