הרשמה

המשחק Suicide Squad: Kill the Justice Leauge נדחה ל-2023

היחידה מקבלת דחיית גיוס לאביב 2023

השנה הגדולה של DC זולגת לשנת 2023

ביחד עם כל הבשורות הטובות על משחקים מצופים שעתידים להגיע השנה, לצערנו יש גם הודעות על דחיות. המשחק המצופה Suicide Squad של המפתחת Rocksteady, האחראית על משחקי Batman Arkham המצוינים, נדחה לשנת 2023. החדשות הטובות? חלון ההשקה הנוכחי על פי המפתחת הוא אביב 2023, כך שההמתנה לא תהיה עד כדיי כך ארוכה. אנחנו מקווים. 

אם היה נראה ששנת 2022 תהיה ה-שנה של DC, עם שובר הקופות כמו The Batman, וזכייה מעט הזויה ב"קטע הקולנועי הכי אהוב בכל הזמנים לפי אוהבי קולנוע בכל העולם" של Zack Snyder's Justice Leauge בטקס פרסי האוסקר שנערך היום לפנות בוקר (28.3), והיציאה המיוחלת של Gotham Knights באוקטובר הקרוב. שני המשחקים שמתרחשים בעולם גיבורי העל של DC היו אמורים להגיע באותה שנה. אבל אל דאגה, כי נראה שב-WB וב-DC מבשלים לנו שנת 2023 מרשימה עוד יותר עם סרטים כמו The Flash ו-Aquamen 2, וכמובן המשחק המדובר של רוקסטדי.

Suicide Squad: Kill the Justice Leauge מגולל את סיפורה של יחידת נבלים שנבחרו בעל כורחם להציל את העולם. העלילה של המשחק תעקוב אחרי הארלי קווין, קינג שארק, קפטן בומרנג ודדשוט במשימה שלהם כנגד הגיבורים האהובים של DC שעברו שטיפת מוח על ידי Brainiac. המשחק יאפשר CO-OP עד ל-4 משתתפים, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות. כאמור, המשחק יושק באביב 2023 לכל פלטפורמות הדור הוקדם ולדור הנוכחי לצד המחשב האישי. 

מתרגשים לקראת יחידת המתאבדים? מעדיפים להמתין דווקא לספיידרמן? שתפו אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:52 28.03.2022 | flamefist flamefist (אורח)

    נראה מעניין.
    העיצוב של הארלי מוזר - ניפחו אותה ממש - יש להם בעיית דימוי גוף כנראה ...

  2. 2

       | פורסם ע"י