הרשמה

המתחרה של סוני ל-Game Pass ייחשף השבוע

התחרות בין ענקיות הקונסולות עולה שלב

התחרות היא כבר לא רק באשר לקונסולות ומשחקים אקסלוסיביים

אני אוהב שירותי מנוי, אני חושב שהרבה יותר כיף לגלול ברשימת משחקים שאני יכול להוריד מאשר ברשימת משחקים שקניתי ולא שיחקתי. אני יודע שרוב השחקנים לא כמוני ומעדיפים להיות בעלים של משחקים אבל אני לא, אני תמיד שמח לראות שירותי מנוי. והנה עכשיו Bloomberg חושףֲ שעוד שירות מנוי מצטרף אלינו השבוע מאת חברת סוני. השרות נמצא כבר זמן רב בפיתוח תחת שם קוד Spartacus, אולי בגלל קרייטוס, והוא אמור להיות התשובה של סוני ל-Xbox Game Pass שעושה לה בשנים האחרונות חיים קשים מאוד.

השירות החדש ששמו עדיין לא ידוע ישלב בין PlayStation Now ל-PlayStation Plus ויציע מבחר של משחקים מודרניים וקלאסיים כאחד בתשלום קבוע כלשהו, כאשר הרמה הגבוהה ביותר של המנוי תאפשר לשחקנים גישה מורחבת למשחקי Demo ואף שירות הזרמה של משחקים בענן, מתחרה ישירֲ לשירות ה-Xcloud של Microsoft. החיסרון הגדול בשירות הזה הוא שסוני לא תאפשר גישה לכותרים הגדולים שלה ל-PlayStation ביום הראשון. זה מציב את השירות בנחיתות יחסית לשירות של Xbox Game Pass בכך ש-Microsoft מציעה גישה לכל הכותרים הגדולים שלה בשירות המנויים החל מהיום ההשקה שלהם. סוני מצטרפת מאוחר לחגיגת המנויים אך היא שומרת לעצמה קטלוג ארוך ומרשים שיוכל בקלות להיות אוסף מעניין למצטרפים חדשים ל-PlayStation. ה-PS5 עדיין מובילה על Xbox Series X|S מבחינת כמות יחידות שנמכרו והיתרון הגדול של Xbox בעיקר נובע משירות המנויים שלה. שירות המנויים של PlayStation יכול בהחלט לתת זריקת עידוד למכירות למרות שהבעיה כיום זה דווקא מחסור בקונסולה. אך בכל זאת זה מאפשר לשחקנים חדשים רבים לצלול אל כל הכותרים של החברה מבלי לקרוע את הארנק. המהלך הזה חשוב וחכם גם אם נעשה באיחור קל.

אותי אישית מעניין לראות כיצד יפעל בארץ והאם יקבל תמיכה לשירותי ענן, זה יכול לשמח שחקני מחשב רבים שישמחו לקבל גישה אל משחקי הקונסולה באמצעות שירותי ענן. שירותי PlayStation Now קיימים כבר היום בארה"ב , לנו נותר רק לקוות ולחכות להמשך השבוע לקבל הפרטים המלאים על השירות של סוני שמתקרב אלינו.
מה דעתכם על הנושא? האם תצטרפו למנוי כזה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י