הרשמה

גורם רישמי בסנטה מוניקה: God of War Ragnarok יוצא השנה

הלילה זה הלילה?

תיהיו בטוחים שאל תיהיו בטוחים עד שהמשחק לא בידיים שלכם

המצב המבלבל של God of War Ragnarok, המשחק הבא בסדרה המפורסמת של סוני וההמשך הישיר לאחד המשחקים המעורכים ביותר אי פעם - God of War, בידיוק ניהיה אפילו יותר מבלבל. המשחק שנחשף לראשונה בספטמבר 2020 עם תאריך יציאה של 2021, הספיק לקבל בשנה שעברה טריילר גיימפליי מושקע ומרהיב שנגמר בלי שום תאריך יציאה, מה שרמז על הדחייה הבלתי נמנעת שלו בסוף השנה שעברה למועד לא ידוע. מה שמעניין הוא שגם עד כה עוד לא קיבלנו שום מידע שייתן לנו בטחון שדווקא הפעם נחזור לנעליים של Kratos, עד עכשיו. בערך.

על פי חשבון הטוויטר החדש והפעיל של מנהלת הקהילה בסטודיו שמאחורי המשחקים, Santa Monica, נראה שהמשחק אכן בדרכו לצאת השנה. יש לציין שגם ב-1.1 היא צייצה דבר דומה, אך מאז כבר עברו כמעט שלושה חודשים שכללו כמה וכמה אירוע State of play בהם לא קיבלנו שום מידע על המשחק, מה שבאופן טבעי הדאיג מעט את השחקנים. יכול להיות שדווקא בגלל סיבה זאת קיבלנו את הציוץ שפורסם לפני מספר ימים ככדור ההרגעה שהשחקנים היו צריכים. כמו תמיד נגיד שעד שאנחנו לא מקבלים הכרזה רישמית על תאריך היציאה, צריך לקחת את הדיווח הזה בערבון מוגבל אך כן נגיד שהמקור שממנו מגיע המידע הוא מקור יודע דבר.

 

האם לדעתכם באמת השנה זו השנה? האם המשחק יקבל עוד דחייה? והאם נקבל עוד טריילר למשחק לפני שנקבל טריילר רישמי ראשון לסרט החדש של ת'ור-Thor: love and thunder שאמור לצאת ביולי? נגלה בהמשך.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י