הרשמה

כיסים גדולים: GTA Online מקבל מנוי חודשי בתשלום

כי כניראה שהמפתחת לא הכניסה מספיק כסף עד עכשיו

כניראה שגם המנוי למשחק יהיה סופר פופולארי

לפני קצת פחות משבוע, GTA V קיבל את ההשקה השלישית שלו מאז יציאתו כשהפעם ההשקה הזאת הייתה עבור קונסולות הדור הנוכחי. לפני ההשקה היה זעם רב כלפי Rockstar לאור העובדה שהם לא איפשרו שידרוג מקונסלות הדור הוקדם ודרשו עבור מצב הסיפור של GTA V כ-40 דולרים לצד עוד 20 דולרים עבור מצב האונליין שלו. המפתחת ענתה לטענות אלה בדמות הנחה של 75% לשחקני ה-PS ו-50% לשחקני ה-Xbox עד ה-14 ביוני. למרות הזעם על המחירים, השחקנים נהרו לרכוש את המשחק הוותיק כשהוא הדיח את Elden Ring והפך תוך זמן קצר למשחק שממכב בראש טבלאות המכירה.

אבל עכשיו אחרי ההשקה המוצלחת של המשחק אנחנו מקבלים את הדיווחים על כך שגירסאתו על גבי קונסולות הדור הנוכחי, הולכת לקבל מנוי חודשי בשם GTA+. המנוי החדש יעניק לבעליו כל חודש כ-500,000 דולר במשחק לצד גישה לשידרוגי רכבים מיוחדים, הנחות, אפשרות לרכוש נכס שיפתח תוכן מעידכוני עבר ותוכן נוסף שישתנה מתקופה לתקופה. כבר במשך תקופה GTA Online הוא אחד המשחקים המכניסים ביותר באופן קבוע בעיקר בזכות רכישות של Shark Cards שמעניקים כסף לשחקן אבל ניראה ש-Rockstar מחפשת להגדיל את ההכנסות שלה מהמשחק עוד יותר ולכן היא משיקה את השירות החדש.

GTA+ יושק ביום שלישי הקרוב, ה-29 למרץ כשהוא יעלה כשישה דולרים לכל חודש והוא כמובן ידרוש מכם לרכוש בנפרד את GTA Online אם לא היה לכם אותו עד עכשיו.
מה דעתכם על השירות החדש? האם תצטרפו אליו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י