הרשמה

הדלפה או מתיחה? שמועה חדשה טוענת שנקבל משחק RPG בעולם של ATLA

כשהעולם היה זקוק לו יותר מאי פעם, הוא הופיע

אם השמועה הזאת נכונה, ייתכן ואנחנו מקבלים משחק וידאו לאחת הסדרות האהובות בעולם

אני חושב שאני מדבר בשם כל מי שהקליק ונכנס לכתבה, ואבקש שמי שהכי קרוב כרגע לכותל המערבי ירוץ לשם עם פתק שכתוב בו "בבקשה שזה אמיתי", כי אם הידיעה שהתפרצה באתר Avatar news נכונה, כנראה אחד מהעולמות הכי מבוקשים למשחקי וידאו יקבל סוף-סוף אדפטציה משלו.

על פי הידיעה, שעוד לא ברור עד כמה היא אמינה, החבר'ה ב-Paramount שאחראים לזיכיון של אווטאר כרגע, קיבלו החלטה להתקדם עם משחק RPG בעולם של סדרת האנימציה המוכרת והאהובה אווטאר: כשף האוויר האחרון (Avatar: The Last Airbender). לפני שאנחנו מתחילים לחשוב לאיזה מקומות ואילו דמויות נוכל לשחק במשחק חלומי שכזה, נסיים לעבור על כל מה שנטען בידיעה. מלבד משחק ה- RPG, נכתב שעובדים גם על משחק MMORPG בעולם של הסדרה: משחק טלפון שנמצא בפיתוח אצל Square Enix (והוכרז בשנה שעברה) ועוד משחק נוסף שעליו עוד לא ידוע לנו כלום. חשוב להזכיר עוד פעם שמלבד משחק הטלפון, שאכן הוכרז ואמיתי, לא ידוע מה המצב של כל שאר המשחקים שהוזכרו שם. אם ובמידה הידיעה הזאת אמיתית, ואם ובמידה והמשחקים יעשו את הכבוד שמגיע לסדרה האדירה הזאת, ייתכן שמדובר במשחקי ענק שידברו אל דור שלם שגדל על הסדרה וסדרת ההמשך שלה, האגדה של קורה (The Legend of Korra).

ViacomCBS x Nickelodeon Avatar Studios Info | HYPEBEAST

המשחק האחרון שהתרחש בעולם האדיר הזה היה משחקן אקשן קצר וקולע לטעמי על האגדה של קורה. המשחק יצא ב-2014 ופותח על ידי המאסטרים בתחום האקשן - PlatinumGames, ולדעתי, במידה והיה ארוך יותר יכל לעשות הרבה יותר רעש מהמעט שעשה כשהוא יצא. לכן לפני שמתחילים לירות כדורי אש לאוויר, נצטרך לחכות ולראות גם אם הידיעה אמיתית, וגם אם הסטודיו שעומד מאחוריו יקבל את כל הזמן והאמצעים לגשת בצורה הטובה ביותר לפרנצ'ייז האהוב. אילו דמויות הייתם רוצים לראות במשחק? האם הייתם מעדיפים את אנג, קורה או דווקא דמות חדשה? ומה הייתם עושים בשביל קרב בוס מושקע מול הנסיכה אזולה? ספרו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:20 21.02.2022 | מסע נוסטלגי ביוטיוב מסע נוסטלגי ביוטיוב (אורח)

    יש משחק מאד מפורסם שרץ באינטרנט והוא פרוייקט מעריצים ענק שמתקדם יפה מאד שווה לבדוק א תזה
    בכל מקרה המשחק של קורה הוא הכי טוב מכל המשחקים של אנג שיצאו לכל מיני קונסולות

  2. 2

    10:12 21.02.2022 | OmriTahar OmriTahar

    זה משחק המעריצים המפורסם :)

  3. 3

       | פורסם ע"י