הרשמה

שמועה: Nier: Automata עתיד לקבל אדפטציית אנימה

אם רק יכולתי לסמוך על כך שזה יהיה טוב ב-100%

הדלפה חדשה מכריזה כי אנימה מבוססת על Nier: Automata נמצאת בפיתוח

אני אתחיל את הידיעה הזאת רק בדעה אחת שאולי תשמע מוכרת לחלק, אדפטציות אנימה למשחקים, לרוב, יגמרו במשהו שכל שנוכל להגיד עליו שהוא בזבוז זמן מוחלט. יש אמנם אנימות יוצאות מן הכלל כמו Clannad או Steins;Gate (אף על פי שגם על אלו יהיו מי שיחלקו עלי), אבל רןוב האנימות שבוססו על משחקים היו בזבוז זמן לצפיה. מרבית האנימות שבוססו על משחקים של Atlus, האנימה של Danganronpa, Scarlet Nexus, האנימות של משחקי Tales שונים ועוד.

אבל הנה ידיעה שממש לא ציפיתי לכתוב, אבל אם היא לא היתה מגיעה ממקור יחסית מהימן (Spanku_u), כנראה שלא הייתי טורח להתחיל לכתוב אותה. אחד ממשחקי התפקידים הפופולרים שיצאו מיפן בשנים האחרונות, Nier: Automata עתידה ככל הנראה לקבל אדפטציית אנימה. נכון לעכשיו זה כל מה שאנחנו יודעים, אנחנו עוד לא יודעים מי הסטודיו שיהיה אמון על האדפטציה הזאת אך אם הייתי צריך לנחש, ככל הנראה שהסטודיו שיהיה אחראי עליה הוא Shin-Ei Animation שהביא לעולם את האנימה של The World Ends With You (ומוכר בעיקר בגלל האנימות של דורימון ושין צ'אן).

מה דעתכם על השמועה הזאת? אני מאמין שיש לה מספיק ביסוס שהתחשב בעובדה שזאת לא תהיה האנימה הראשונה ש-Square Enix הביאה אחרי מספר שנים מצאת המשחק (כמו שכבר הזכרתי קודם, The World Ends With You). האם תראו את האנימה הזאת? מי אתם חושבים שיעבוד עליה? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י