הרשמה

הכוח מתעורר: Lego Star Wars: The Skywalker Saga מקבל תאריך יציאה

בשעה טובה

משחק הלגו הראשון מזה שלוש שנים מקבל תאריך יציאה

לאחר שנים של ציפייה שהתחילה לפני זמן רב בגלקסיה רחוקה בשם E3 2019, סוף סוף קיבלנו טריילר גיימפליי ל-Lego Star Wars: The Skywalker Saga, אחד ממשחקי הלגו השאפתניים ביותר שנתקלנו בהם. לצד מבט נרחב על המשחק ומה בדיוק הוא יכיל, הסרטון נתן לנו תאריך יציאה רשמי וקרוב למדי, ה-5 באפריל. TT Games, החברה הבריטית שעומדת מאחורי כל משחקי הלגו שיצאו בעשורים האחרונים, לקחה לפני המשחק הזה את הפגרה הגדולה ביותר בין משחקים שהייתה לה מאז שהחלו לצאת משחקי לגו. למעשה, מיציאה של פעם ואפילו פעמיים בשנה, כבר שלושֲֲ שנים עברו מאז קיבלנו את המשחק האחרון. בטריילר, שנמשך כמעט 7 דקות, קיבלנו הסברים מפורטים בידיוק למה, ולמען האמת יצאתי משוכנע.

קודם כל, לא מדובר בסרט אחד או טרילוגיה, אלא בכל הטרילוגיות של מלחמת הכוכבים שיצאו לקולנוע. מדובר בתשעה סרטים וכמות תוכן חסרת תקדים למשחקי לגו, שבדרך כלל מתמקדים בסרט אחד עד ארבעה. כל שחקן יבחר בהתחלה באיזה טרילוגיה הוא מתחיל, ובכך כל אחד יוכל לחוות את הסיפור בסדר המעודף עליו. בנוסף, כל המכניקות שודרגו, כולל מה שנראה כמו מכניקת קרב חדשנית ללגו שמכניסה כמה מכות שלא יביישו משחקי אקשן. לא רק זה, גם נוכל לחנוך את המכניקת קרבות הזאת במה שנראה כמו כל הכוכבים המכורים מהעולם של סטאר וורז, שלפחות כרגע נראה שבכל אחד מהם יהיה מעין עולם פתוח קטן להסתובב בו עם משימות צד. לבסוף, קיבלנו אישור לאפשרות במשחק שתעלה חיוך וזכרון מתוק לכל המעריצים של המשחקים, יהיה ניתן לבטל את הדיבוב, ולחוות את סצינות המעבר ואת הרגעים הכי אייקונים ממלחמת הכוכבים בצורה המקורית של משחקי לגו - מלמולים.

המשחק יגיע אלינו אחרי דחיות מרובות עוד קצת יותר מחודשיים בתאריך המבלבל של ה-5 באפריל (הפוך מהתאריך המזוהה עם הפראנצ'ייז,ה-4 במאי) לכל הפלטפורמות הנוכחות בשוק. האם גם אתם מתרגשים למשחק? באיזה טירולוגיה תבחרו להתחיל את המסע? ספרו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י