הרשמה

חברת Acer חושפת את מחשבי הגיימינג החדשים שלה ב-CES 2022

יש כאן משהו לכל אחד, נייד או נייח

אסייר ומותג הגיימינג שלה חושפים את המוצרים לשנה הקרובה

כמו כל שנה גם 2022 נפתחת עם תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם והיא CES. כבכל שנה חברות המחשבים השונות מכריזות בתערוכה על הדגמים החדשים שלהן שילוו אותנו לאורך החודשים הקרובים. עם ההכרזה של מעבדי דור 12 של אינטל למחשבים נייחים לפני חודשיים ועם הגעתם כעת לשוק הניידים לצד ההכרזה של Nvidia על כרטיסי מסך ניידים (3070Ti ו-3080Ti) ונייחים (3050 ו-3090Ti) חדשים יש לחברות הרבה כלים חדשים לעבוד איתם ולהוציא מוצרים טובים וחזקים יותר. אחת החברות שלקחה את כל הפיתוחים האחרונים של השנה האחרונה והכניסה אותם למחשבים החדשים שלהם היא Acer עם מותג הגיימינג שלה- Predator.

בגזרת המחשבים הנייחים ראינו ריענון של מחשבי ה-Orion 5000 ששודרג ל-i7 מדור 12 עם כרטיס RTX 3080 ועד 64GB של זיכרון DDR5 בעוד שאחיו הקטן ה-Orion 3000 שודרג גם הוא אך כאן מדובר על שידרוג יותר צנוע בעיקר בגזרת המעבד. שני המחשבים שודרגו למארז חדש עם עיצוב מרענן וזרימת אוויר טובה יותר מדגמי עבר.

כדי להשלים את עמדת המשחקים החדשה מבית Predator נחשפו גם שלושה מסכים חדשים. הראשון הוא ה-X32 שיהיה מסך 4K בגדול 32 אינץ' וקצב 160Hz כשהפיצ'ר המרכזי שלו הוא פאנל ה-Mini LED אשר יעניק לו עמידה בתקן HDR1000. המסך השני הוא התאום של ה-X32 ויקראו לו ה-X32 FP כשהוא יהיה בעל מאפיינים דומים עם חיבור HDMI 2.1 עבור קונסולות הדור הנוכחי. המסך השלישי והאחרון הוא ה-CG48 אשר יהיה מסך גיימינג OLED בגודל של 48 אינץ' ובקצב מעט יוצא דופן של 138Hz.

אם אתם אוהבים לקחת איתכם לפטופ גיימינג לכל מקום אז גם כאן יש לחברה מה להציע לכם עם ריענון של שלושת לפטופי הגיימינג שלהם. הראשון וכזכור הוא אהוב עליי מאוד והוא ה-Triton 500 SE שקיבל שידרוג למעבד i9 מדור 12, כרטיס 3080Ti וכ-32GB של זיכרון DDR5, גם בגזרת המסך המחשב קיבל שידרוג והמסך שלו כעת הוא בגודל בגודל 16 אינץ' עם רזולוציית WQXGA בקצב 240Hz. גם ה-Helios 300 קיבל חיזוק בצורת מעבד, כרטיס מסך וזיכרונות חדשים כשלבסוף מגיע ה-Nitro 5 ששודרג למעבד וכרטיס מסך חדש אך הוא נשאר עם זיכרונות DDR4.

מחירם ומועד הגעתם של המוצרים החדשים לישראל עוד לא נמסר לנו.
מה דעתכם על המוצרים החדשים שחשפה Acer? איזה הכי עניין אתכם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י