הרשמה

"התחלות חדשות" - מבט אל המשחקים החמים של ינואר

פותחים את 2022 כמו שצריך עם כתבת משחקי החודש! בואו לקרוא על המשחקים החמים של ינואר!

שני משחקי PC היסטוריים נוחתים בינואר, יחד עם אחד המשחקים הכי שאפתניים של Game Freak. ינואר הזה הולך להיות חם מהרגיל.

2022, ברוכה הבאה! אחרי שכמעט סיימנו לסכם את 2021 (יש לנו עוד איזו כתבה לתת לכם), חגגנו קצת והשתדלנו לא להידבק בקורונה, הגיע הזמן לחזור לעבוד, ואין דרך יותר טובה לחזור לעבוד מעם הסיכום החודשי שלי כאן באתר! זהו חודש היסטורי, לא פחות ולא יותר, כשמותג משחקים אחד לוקח סיכון עם משחקיות חדשה לחלוטין, שני מותגים מטורפים ואקסקלוסיביים נוחתים על המחשב האישי וצייד המפלצות מקבל בוסט באיכות ובביצועים שלו. בואו נצא לדרך עם המשחקים החמים של ינואר 2022!

Monster Hunter Rise - PC

פה אין יותר מדי מה להסביר: אחד המשחקים הכי טובים שיצאו בשנת 2021 ואחד המשחקים הכי טובים בסדרת משחקי Monster Hunter - המשחק שחרך את ה-Nintendo Switch והוסיף עוד המוני מעריצים, מגיע למחשב האישי בגרסה חדשה. בעוד שהגרסה הזו לא תכלול Cross-play או Cross-saves לצערינו, היא כן תכלול את כל התוכן שכבר הגיע לגרסת ה-Switch של המשחק, הכוללת את המפלצות הנוספות וקטעי הסיפור החדשים שנוספו במהלך השנה האחרונה. בנוסף, גרסת ה-PC תכלול גם תמיכה ברזולוציית 4K, טקסטורות טובות יותר, ביצועים טובים יותר (60 פריימים לשנייה כמו שהטבע תכנן) ותמיכה במסכי Ultrawide. יש למה לחכות!

המשחק צפוי לצאת ב-12 בינואר.

God of War - PC

היסטוריה. לא פחות. אני יודע - זה לא המשחק הראשון של PlayStation שינחת על המחשב האישי: Horizon Zero Dawn ו-Days Gone הרי עשו זאת לפניו. אבל משחק בסדר הגדול הזה, של המותג הכי גדול של סוני כיום בדמות God of War - זה לא היה מעולם. אם הייתם מדברים עם שועלי הקרבות הוותיקים בעולם הגיימינג - כנראה שהיינו צוחקים לכם בפנים, אבל הנה, אני כבר שבועיים משחק במשחק בשביל ביקורת ומנסה אותו כדי לבדוק באגים, ביצועים, פיצ'רים כמו Nvidia DLSS וגרפיקה על כמה מחשבים שונים. אני בשוק שאנחנו נמצאים בחודש בו אני יכול לכתוב ככתב גיימינג: God of War, ב-Steam שלכם, על המחשב שלכם (וכנראה בהמשך גם על ה-Steam Deck). פשוט הזייה. שהחיינו.

המשחק צפוי לצאת ב-14 בינואר.

Tom Clancy's Rainbow Six Extraction - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

לא יודע אם יוביסופט מודעת לכמה חלוקה קהילת השחקנים סביב המשחק הזה. מצד אחד יש המון שחקנים שרוצים לנסות את המשחק המעניין הזה בסדרת משחקי Rainbow Six שנותן לנו משחקים PvE שמשלבת בין העולם של R6S לבין משחקי הזומבים המוכרים לנו. מצד שני, זה לפעמים מרגיש כאילו עם כל משחק אחר שמוכרז בתקופה האחרונה, ההייפ סביב Rainbow Six Extraction דועך יותר ויותר. המשחק החדש יכלול כמה וכמה מצבי משחק שונים שיפגישו בין המפעילים המוכרים והטובים של R6S ב-Rainbow Exogenous Analysis and Containment Team (או בקיצור, REACT) לבין גזע ה-Archaeans שהגיע לעשות הרבה בלגן פה בכדור-הארץ. האם המשחק יהיה יותר טוב ממה שחלק מהמעריצים טוענים? האם הקצב האיטי יותר יעשה טוב למשחק? נחכה ונראה.

המשחק צפוי לצאת ב-20 בינואר.

Windjammers 2 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

משחק ההמשך לסנסציית הספורט של ה-Neo Geo סוף סוף כאן. למי שתוהה מה זה Windjammers, תחשבו על הוקי אוויר רק עם יכולות מיוחדות והמון אקשן. המשחק החדש ייתן לנו עשר דמויות חדשות לבחור מהן, כשלכל אחת יש יכולת מיוחדת משלה, מודים חדשים ואפשרות לשחק לבד מול המחשב במצב Arcade Mode או מול חבר/ה במצב מולטיפלייר לוקאלי. הסיבה שהמשחק כאן היא כי המקורי כל-כך כיף, שזה נהדר לראות את Dotemu מחייה עוד סדרת משחקים נהדרת. אבל, אני עדיין מחכה לצבי הנינג'ה החדש - הפסקול של Tee Lopes רק מחכה להיכנס לרשימת פסקולי השנה שלי ל-2022

המשחק צפוי לצאת ב-20 בינואר.

Pokemon Legends: Arceus - Nintendo Switch

המשחק הכי שאפתני של Game Freak וחברת הפוקימונים. בפער.

אני לא חושב שאי פעם ראינו את החברה היפנית הקטנה לוקחת סיכון כל-כך גדול עם המותג הזה מאז תקופת ה-DS וזה אומר הרבה. Pokemon Legends: Arceus הוא משחק הרפתקה/תפקידים שהולך לתת לנו חווית פוקימון שונה לחלוטין ממה שאנחנו רגילים אליה. את האזורים הסדורים של המשחקים הרגילים מחליף אזורים פתוחים בסגנון Monster Hunter עם פוקימונים בכל פינה. את המכונים והמאמנים מחליפים שבטים יפנים עתיקים עם סיפור ענק שעוטף אותם. את השלמת הפוקדקס הרגילה מחליפה הרכבת פוקדקס דרך משימות מעניינות ומנגנון תפיסת פוקימונים מעניין.

אני אחזור על זה שוב - המשחק הזה ברמה הגרפית נראה פשוט רע: הטקסטורות מזעזעות, האנימציות של הדמויות השונות נראות רע מאוד (הפוקימונים דווקא סבבה), העולם נראה בוהק ובהיר מדי, הרזולוציה מרגישה נמוכה והביצועים - לפחות בינתיים - נמוכים. אני חושב שמבחינה גרפית, זה משחק שלא מתאים לשנת 2022. בייחוד כשמשחקים כמו Uncharted 4 יצאו 6 שנים לפניו ונראים משמעותית יותר טוב. אבל מבחינת משחקיות? זה בול משחק של 2022: חדשני, מיוחד, מהמם וממה שראינו לפחות - גם חכם מאוד. האם Game Freak יצליחו לשפר את המראה הגרפי של המשחק לפני היציאה שלו בסוף החודש? מתפלל שכן.

המשחק צפוי לצאת ב-28 בינואר.

זהו! אשמח לשמוע לאיזה משחק אתם הכי מחכים החודש, איזה משחק הכי מעניין אתכם בתקופה הקרובה והאם אתם כמוני מחכים שהחודש הזה ייגמר כדי שאוכל כבר לשחק ב-Elden Ring. אתם יכולים לעקוב אחרינו בפייסבוק, באינסטגרם ובטלגרם או לדבר איתי באופן אישי!

נתראה במשחקי חודש פברואר!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:10 02.01.2022 | Dvirw Dvirw

    תודה על הכתבה, כרגיל :)

    אבל Uncharted: Legacy of Thieves Collection עדיין לא קיבל תאריך יציאה ל-PC, זאת ההודעה האחרונה בבלוג של הפלייסטיישן:
    https://blog.playstation.com/2021/12/07/uncharted-legacy-of-thieves-collection-details-on-the-remastered-bundle/

    כרגע בסטים ובאפיק תאריך היציאה עדיין מעורפל אבל מדבר על 2022.

  2. 2

    18:09 02.01.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    צודק לחלוטין! התבלבתי בין תאריך ה-Pre-Order לבין תאריך היציאה - ניתן יהיה להזמין את המשחק מראש החל מה-28 בינואר.

    הכתבה תוקנה, תודה!

  3. 3

    22:08 02.01.2022 | Dvirw Dvirw

    מצטער אם לא הייתי ברור, לא טעית, המשחק *כן* יוצא ב-28 לינואר, אבל רק ל-PS5 בשלב זה.

    בכתבה היה רשום שהמשחק יוצא גם ל-PC וגם ל-PS5, אבל כרגע אין תאריך לגרסת ה-PC.

  4. 4

    23:08 04.01.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    לא לא, הכל טוב: גרסה מחודשת ל-PS5 לא מעניינת באמת, לפחות לפי דעתי. הקטע של הרשומה הזו היה נטו מהעובדה שהמשחק היה אמור לצאת ל-PC. ב-28 בינואר נוכל להזמין את המשחק מראש למחשב האישי, אבל שדרוג ל-PS5 - עם כמה שזה נהדר - פחות מרגש מיציאה של המשחק למחשב :)

  5. 5

    12:49 05.01.2022 | Dvirw Dvirw

    צודק לחלוטין :)

  6. 6

       | פורסם ע"י