הרשמה

עשרת הפסקולים הטובים ביותר בגיימינג לשנת 2021

רשימת פסקולי השנה חוזרת אלינו בפעם החמישית! בואו לקרוא (ולהקשיב) על כמה מהפסקולים הטובים שקיבלנו בשנה החולפת!

האם 2021 הייתה יותר טובה מקודמתה? בואו לראות אילו משחקים הביאו לנו את המוזיקה הכי טובה השנה בגיימינג!

בניגוד לשנה שעברה בה הרכבת הרשימה הייתה משימה קשה ומורכבת, כאן המשימה הייתה מאוד פשוטה: המקום הראשון כבר היה ברור לי וכל השאר נלחמו על מקום 10-2. כמובן שאני צוחק, גם כשהמקום הראשון שלי כבר סגור וחתום, זה לא אומר שמשימת הכנת הרשימה הזו נהייתה קלה יותר באיזושהי צורה. בשנת 2021 גם קיבלנו יופי של פסקולים נהדרים, שונים ומיוחדים, מה שיתבטא ברשימת הפסקולים של השנה שתהייה אולי אחת הרשימות הכי מגוונות ומיוחדות שכתבתי בשנים האחרונות. לפחות ככה אני מרגיש - מקווה שתסכימו איתי.

נעבור לחוקי הרשימה: כרגיל, גם הפעם אני לא מגביל את עצמי רק למשחקים ששיחקתי, כששוב נעזרתי באחת הקבוצות האהובות עליי בפייסבוק (Working Gamers) כדי לראות אם פספסתי או אילו פסקולים נהדרים שאולי לא היו נכנסים לרשימה שלי אם לא היו מספרים לי עליהם. אני מזכיר שזהו הדירוג האישי שלי: חלקכם בוודאי לא יסכימו איתי, וזה סבבה לגמרי - אתם יותר ממוזמנים לומר לי אם לפי דעתכם פספסתי איזה פסקול אהוב או אם דירגתי לא נכון איזה משחק ברשימה בתגובות כאן למטה (אם אתם רשומים לאתר שלנו), בעמוד הפייסבוק או באינסטגרם שלנו. מתחת לכל פסקול יופיעו גם רשימה של רצועות אהובות ורצועה מסוימת שתוכלו לשמוע בעצמכם (כן, זה מועתק משנה שעברה, אין לי זמן לכתוב את הכל מחדש).

לפני שנתחיל, הנה משחקים שהפסקולים שלהם לא נכנסו לרשימה, אבל יותר מראויים לאיזכור ושווים שמיעה:

  • Deathloop - הקשבתי לפסקול, הוא מאוד חמוד וכיפי, אני פשוט לא מבין את ההייפ המטורף סביבו, אני מצטער. יכול להיות שהייתי צריך לשחק בו כדי שהוא יעבוד יותר טוב, אבל כרגע הוא נמצא מחוץ לרשימה שלי. חייב רק לציין לטובה את Updaam - רצועה סופר כיפית.
     
  • Of Bird and Cage - איך משחק שכזה לא נכנס לרשימת פסקולי השנה שלי? גם לי אין מושג, אבל זה המצב שהגענו אליו. לכו תחוו את המשחק הזה בעצמכם, הוא כולו פסקול מטאל אחד גדול ונהדר.
     
  • Halo Infinite - אני מאוד נהנה מהפסקול בזמן הקמפיין, אבל אני ניסיתי להקשיב למוזיקה שלו מחוץ למשחק וזה פחות עובד לי. זה עדיין משחק מצוין אז אני מפציר בכם לשחק בו אם יש לכם Xbox (מקווה שאספיק להעלות ביקורת לפני סוף השנה).
     
  • Pokemon Brilliant Diamond/Shining Pearl - התלבטתי רבות אם להכניס את הפסקול של המשחקים הללו לרשימה, אבל הוא יצא ממנה ממש בשנייה האחרונה. אני מצטער, אבל הרע עולה על הטוב במקרה הזה וחלק מהטראקים פשוט לא עושים לי את זה. חייב לציין את Eterna Forest ומוזיקת ה-Champion שהם פשוט מעולים.
     
  • Super Smash Bros. Ultimate Fighter Pass 2 DLC - זהו, זאת השנה האחרונה שבה הפסקול הזה יופיע ברשימת פסקולי השנה. אין לי עוד מה לומר חוץ מתודה. 3 שנים בהם המשחק הזה לא מפסיק לתת לנו מוזיקה נהדרת מההיסטוריה של הגיימינג, עם טראקים זכורים ורמיקסים נהדרים. אני באמת לא יכלתי לבקש מהמשחק הזה יותר. תודה לכל מי שעבד על הפסקול ההיסטרי שלו, מי ייתן ורק תמשיכו להצליח ולפרוח כיוצרים.
     
  • Kena: Bridge of Spirits - פסקול באמת נהדר ומרגש, היה מאוד קרוב להיכנס לרשימה - אתם יכולים להתייחס אליו כמקום ה-12.
     
  • No More Heroes 3 - ומהמקום ה-12 למקום ה-11. אני סוג של מאוהב בפסקול המשוגע של NMH3, אבל מה לעשות, אני פשוט חושב שהיו טובים ממנו השנה. כפרס ניחומים, לכו תקשיבו ל-Musical Chair. השיר הזה הוא הסיבה שבגללה המשחק עוד כמעט נכנס לרשימה.

סיימנו עם האיזכורים, עכשיו אפשר להתחיל - הנה עשרת פסקולי הגיימינג של 2021!

10. Psychonauts 2 - Peter McConnell

זו אולי בחירה טיפה לא קונבנציונאלית, אבל אני ממש ממש נהניתי מהפסקול של Psychonauts 2. אפילו ארחיק ואומר שזה אחד הפסקולים האהובים עליי השנה. אולי זה קשור לעובדה שאני ממש נהניתי מהמשחק עצמו, אבל כל הפסקול הזה נותן לי וייב של סרט מרגלים/פעולה משנות ה-80 ואני חולה על זה. רק תקשיבו לרצועות כמו "Penthouse", "Casino Hallway" או "Judge" ותגידו לי שג'יימס בונד של פעם הוא לא הדבר הראשון שעולה לכם לראש. זה פשוט פסקול כיפי שמרים עוד יותר את החוויה המצוינת גם ככה של Psychonauts 2. המשחק הזה לא מקבל מספיק אהבה, אז הנה עוד מקום בו הוא יכול לקבל אהבה.

רצועות אהובות: Penthouse, Compton's Cookoff, Judge, Panic Attack

9. Actraiser Renaissance - Yuzo Koshiro

מהרגע הזה, כל אחד מהמשחקים ברשימה הזאת יכל להיות בחמישייה הראשונה. אני רק מודיע מראש.

תנו לגאון מוזיקלי ליצור פסקול למשחק בשנות ה-90 ואתם מקבלים את יוזו קושירו מכין את הפסקול הנהדר של Actraiser. קחו את אותו היוצר ואותו המשחק משנות ה-90, תעשו לו רימייק ותבקשו ממנו לעשות חידושים לרצועות הישנות ואתם מקבליםי את יוזו קושירו מכין את הפסקול של Actraiser Renaissance. זה נהדר לראות חזון של יוצר מתממש לנגד עינינו, כשרצועות מוכרות כמו Fillmore האייקוני, Bloodpool ו-Birth of the People יושבות לצד רצועות חדשות כמו Alcaleone כשכולן נשמעות פשוט נהדר בשילוב בין רוק למוזיקה סימפונית. המשחק עצמו אולי טעון שיפור, אבל הפסקול (כצפוי מקושירו), פשוט מצוין.

רצועות אהובות: Fillmore, Alcaleone, Birth of the People, Grand Finale

8. The Artful Escape - Johnny Galvatron, Josh Abrahams

עזבו את זה שמדובר בפסקול פשוט נהדר, בתכל'ס הוא נמצא כאן ברשימה כי אני שומע יותר ויותר אנשים מדברים על הפסקול כסיבה שהם הלכו לבדוק את המשחק ב-Game Pass או פשוט לקנות אותו אם הם לא מנויי השירות. משמיעה ראשונה בעצמי, אני חייב לומר שאני נמצא באותו המצב כמו שאר האנשים שאמרו את זה - המשחק נמצא כרגע בהורדה אצלי על ה-Xbox ואני ממש מחכה לבדוק אותו. "The Banks of the River are Lined with Gold" הוא שיר מרגש ממש, כנ"ל גם "All that Glitters is Not Gold" ו-"Ode to Lightman". אני מת לבדוק איך השירים הללו משתלבים במשחק כולו, אבל אני חייב לומר שאני גם נהנה וגם מסוקרן - השילוב האהוב עליי עם פסקולים של משחקי מחשב.

רצועות אהובות: Forest Theme, Ode to Lightman, The Banks of the River are Lined with Gold, The Lumiere Violente

7. Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin - Marika Suzuki, Masahiro Ohki

הבטחתי לכם שאני אדבר על הפסקול הזה יותר ברשימת פסקולי השנה והנה, הבמה שלו. בואו נגיד את האמת, עם כל הכבוד למורשת של משחקי Monster Hunter והעובדה שהפסקול שלהם פסיכי (עוד על כך בהמשך), לפסקול של Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin לא הייתה שום סיבה להיות כל-כך טוב. לא זוכר שהופתעתי ככה מפסקול כבר הרבה זמן. ממוזיקת הקרבות הרגילים הקצבית והכיפית שלו שבאמת הובילה לכך שהקרבות תמיד היו כיפיים ולא משעממים, עד במוזיקה הבוסים הפשוט גרנדיוזית ונהדרת, למוזיקה באזורים השונים של המשחק שידעה להתאים את התחושה של השחקן לאווירה של המקום. גם אם אתם לא חובבים גדולים של משחקי JRPG או Monster Hunter, פשוט תקשיבו למוזיקה הנהדרת של המשחק, אני בטוח שהיא תעשה לכם חשק לפחות לבדוק אותו.

רצועות אהובות: Main Theme, Battle theme 2 (Boss Version), Oltura Boss Battle, Razewing Ratha Boss Battle, Battle theme 9 (Boss Version)

6. Guilty Gear Strive - Daisuke Ishiwatari

יש לכם בכלל מושג כמה שנים אחורה אני והפסקולים של משחקי Guilty Gear הולכים ביחד? אני שם עוד מהתקופה שהטראק של Chipp היה נקרא "Suck a Sage" וכדי למצוא מילים בשירים של המשחק הייתם צריכים ללכת לחפש אלבומים מיוחדים של טראקים ספציפיים עם מילים באנגלית/יפנית. אבל יש סיבה להליכה העיוורת הזו אחרי הפסקול של Guilty Gear וקוראים לה דייסקה אישיוואטארי. הבן אדם הוא לא פחות מגאון מוזיקלי בכל הנוגע לפסקולי רוק בתחום הגיימינג, כשהוא לא מפסיק להפציץ בכל פסקול שהוא עובד עליו. לכו תשמעו את העבודות הקודמות שלו אם אתם לא מאמינים לי - או יותר טוב: לכו תקשיבו לפסקול של Guilty Gear Strive.

המילים בשירים של הפסקול הם דיי קרינג'יים אני מודה, וחרוזים באנגלית זה משהו שכנראה לא שמעו עליו בבית משפחת GG, אבל אלוקים שישמור אותנו: כמה אנרגיות בפסקול אחד. אני יכול לקחת את "Play the Hero", "The Roar of the Spark" ו-"Find Your One Way" לבדם וליצור לכם מספיק אנרגיה כדי לספק חשמל לכל תל-אביב ל-32 השנים הקרובות. תוסיפו לכך גם שירים מעולים כמו "Hellfire" ו-"Armor-Clad Faith" ואתם מקבלים פה את אחד מאלבומי הרוק הכי טובים של שנת 2021. לפחות בגיימינג.

רצועות אהובות: Play the Hero, The Roar of the Spark, Armor-Clad Faith, Hellfire, Find Your One Way, Smell of the Game

5. Life is Strange: True Colors - Angus & Julia Stone

מרגש לא באמת מתחיל לתאר את כל הפסקול של המשחק השלישי בסדרת Life is Strange - מה שדיי הגיוני כי מדובר במשחק שהנושא המרכזי שלו הוא רגש. אבל ברצינות, כשמוזיקה מרגשת מצליחה לחדור את מעטפת הציניות שלי ולהתיישב אצלי עמוק בלב, אתם יכולים לדעת שהיוצרים של הפסקול עשו עבודה נהדרת איתו. קצת קשה לתת קרדיט לאנשים ספציפיים במקרה של True Colors שכן כל-כך הרבה אמנים עבדו על הפסקול הזה, אבל אם הייתי צריך לבחור הייתי הולך על Angus & Julia Stone שעבדו על כמה שירים שנכתבו במיוחד עבור המשחק.

כי עם כל הכבוד לשירים ש-Square Enix קנו את הרישיונות שלהם כדי להשמיע אותם במשחק, אלה היו דווקא שירים כמו Haven של Novo Amor שמלווה את המשחק, Take Me Home ו-From a Dream של Angus & Julia Stone או Broken Answerphone שנכתב במיוחד למשחק שנשארו איתי מהפסקול של המשחק. הפסקול הנהדר הזה מלווה משחק פשוט נהדר עם סיפור נפלא ומרגש, אז אני מפציר בכם לשחק את המשחק ולשים דגש על הפסקול בשביל לחוות את המשחק בצורה הטובה ביותר.

רצועות אהובות: Haven, From a Dream, Broken Answerphone, Echo Dream, Take Me Home

4. Grime - Alex Roe

כשמשחק ישראלי מופיע ברשימת פסקולי השנה שלך, אתה פשוט יודע שהייתה לך שנה מטורפת בגיימינג. Grime של Cloverbite היה אחד ממשחקי השנה החולפת שלי מהרבה סיבות, כשאחת הגדולות מבניהן הייתה הפסקול המצוין שלו. אלכס רו (Alex Roe) הקשיב לפסקול של משחקי Soulsborne ואמר לעצמו: "אוקי, אני אעשה כזה, רק פי אלף יותר תופים, מקהלות וכלי מיתר" והתוצאה הייתה פסקול שאתם חייבים לשמוע כדי להאמין שהוא נוצר עבור משחק ישראלי. בעוד שברוב המשחק לא תשמעו יותר מדי מוזיקה, אלו הבוסים שהופכים את הפסקול הזה לבלתי נשכח.

"Amalgam" הוא טראק מדהים שמבסס את האימה והאינטנסיביות של הבוסים הראשונים במשחק כשאתם עוד חלשים ולא מבינים את מנגנון הלחימה, "Harmless Rockgiant" היא רצועה מלנכולית שמתאימה לקרב המאוד מוזר הזה, והחל מ-"Whispering Mothers" שמתחיל להוסיף גם חלילים לתזמורת אתם מתחילים להבין שהחוויה שאתם הולכים לעבור היא מיוחדת. עד שאתם מגיעים ל-"The Final Performance" ואז מתפוצץ לכם הראש. אלכס רו הטיל פה פצצה ואני מקבל אותה באהבה.

רצועות אהובות: The Final Performance, Amalgam, Whispering Mothers, Fidus, Shidra, Cenotaph City, Artisan of Flesh, Jawstag

3. Monster Hunter Rise - Satoshi Hori

בדיוק כמו סדרת Ace Combat, גם כאן מדובר בסדרה עם פסקולים שהרבה אנשים מתעלמים מהם שלא בצדק. Monster Hunter Rise לא שונה במובן הזה לצערי הרב, אבל בשביל זה אני פה. הפסקול של Monster Hunter Rise הוא לא פחות ממדהים, אולי הכי טוב בסדרה אם יורשה לי לומר. המוזיקה המוכרת מהמשחקים הקודמים קיבלה כאן שכבת צבע חדשה ומעניינת - גם בקרבות נגד המפלצות המיוחדות של המשחק וגם באחד מהטראקים המוכרים ביותר בסדרה: Proof of a Hero שנשמע פשוט מדהים. אבל איפה שהמשחק באמת מצטיין הוא בטראקים החדשים שלו שמופיעים בזמן הקרבות נגד המפלצות של המשחק.

"Shrine Runes" הוא טראק נהדר וסוג של כניסה נהדרת ללופ הקרבות והאיסוף של המשחק, "Lava Caverns, Cold Blues, and Flaming Reds" הוא אחד מהטראקים הכי מעוררים ומרימים ששמעתי במשחק MH (אחת הסיבות שכל-כך אהבתי את המפה הזו) ומעל כולם ניצב "Kamura's Song of Purification" - הרצועה הכי טובה במשחק וטוב שכך - כי זה השיר שתשמעו הכי הרבה בזמן המשחק. אבל בואו: כשאתה מוצא את עצמך לא עושה כלום ונותן לשיר לרוץ ברקע - אתה יודע שזה פסקול מצוין. וזה בלי קשר לרמיקסים הנהדרים שהגיעו מאוחר יותר כ-DLC. סאטושי הורי נתן כאן עבודת אמן שהעלתה את החוויה של כל המשחק הזה שלב אחד למעלה.

רצועות אהובות: Kamura's Song of Purification, Shrine Runes, Ibushi Theme, Proof of a Hero, Lava Caverns, Cold Blues, and Flaming Reds, Magnamalo Theme, Quest Complete, Arena Theme

2. NieR Replicant ver.1.22474487139... - Keiichi Okabe

כן, הרבה אנשים הולכים לתהות איך לעזאזל הפסקול הלא אמיתי הזה לא הגיע למקום הראשון, אבל אין מה לעשות, זאת הרשימה שלי. אם זה מעודד מישהו מכם: הוא היה במקום השני שלי מאז ששמעתי אותו פעם ראשונה במאי, אז זה משהו - לא? אני אהיה כן איתכם, מרגיש לי לא פייר לשים את הפסקול הזה במקום כל-כך גבוה, כי הפסקול של NieR המקורי היה כל-כך טוב שכל מה שקייצ'י אוקבה היה צריך לעשות זה לא להרוס אותו. מה הוא עשה בפועל? פשוט העלה אותו רמה אחת למעלה ושם אותו יחד עם NieR Automata ברשימת הפסקולים שאתם חייבים לשמוע.

"Kaine - Another Edit Version" זה משהו שאנשים צריכים לעצור הכל ולהקשיב לו עכשיו פחות או יותר, אבל גם בלי השיר המטורף הזה תוכלו למצוא המון רצועות נהדרות כמו "Gods Bound by Rules" שאם שיחקתם ב-Automata ייתן לכם זריקת נוסטלגיה לפנים, "The Dark Colossus Destroys All" שאני הייתי שמח אם יהיה המוזיקת כניסה שלי לזירה אם אי פעם אני ארצה לעבור ל-AEW, ו-"Shadowlord's Castle" שאוקבה הצליח להפוך ליותר קסום איכשהו. בכלל, כל הפסקול הזה שווה שמיעה, הוא פשוט יפהפה ומדהים והאמת שהייתי מבין אם הוא היה מנצח את המקום הראשון שלי בטקס פרסי הגיימינג.

רק שהמקום הראשון שלי אפילו לא הופיע שם.

רצועות אהובות: Kaine - Another Edit Version, Shadowlord's Castle - Memory, Gods Bound by Rules, The Dark Colossus Destroys All, The Wretched Automatons, Ashes of Dreams

1. Bravely Default 2 - Revo

המשחק הזה נכנס למקום הראשון של פסקולי השנה שלי בחודש פברואר ומאז. לא. עזב.

השם Revo בוודאי יהיה מוכר לחלקכם, כי מדובר ביוצר של הפתיחים המעולים של האנימה Attack on Titan. אם יש משהו ש-Revo יודע לעשות, זה לעורר רגשות במאזין של המוזיקה שלו. זה היה נכון כשהוא הלחין וכתב את "Shinzou wo Sasageyo" האלמותי, "Shoukei to Shikabane no Michi" הלא מוערך מספיק וכמובן "Guren no Yumiya" שכבר הפך לאגדה. את כל הידע והניסיון שלו, הבן אדם המדהים הזה לקח ויישם על הפסקול של Bravely Default הראשון ואז כשקראו לו לעשות גם את הפסקול של Bravely Default 2 הוא פשוט החליט שהוא מתעלה על עצמו בכל מובן. בניגוד לכל הפסקולים שהצגתי כאן לאורך השנים, אני הולך לשזור כאן כמה רצועות כי באמת קשה לי לתאר בשלוש או אפילו ארבע פסקאות כמה גאוני הפסקול הזה.

מוזיקת הנושא של המשחק

אני יכול לדבר על כך שהרצועות השונות פשוט נשמעות נהדר ומתאימות לכל אזור שתגיעו אליו במשחק ולכל קרב שתילחמו בו. אני יכול לדבר על איך שרצועות כמו רצועת הקרב המרכזית תשתנה אחרי כמה זמן כדי לסמן שהגעתם לחלק מסוים בסיפור. אני יכול לדבר על מוזיקת הבוסים המטורפת שממשיכה לעלות ולעלות באיכות וברמה שלהם. אני יכול לדבר על המוזיקה של הדמויות הראשיות שמקבלת רמיקס חדש כל פעם שאתם משתמשים במתקפה מיוחדת. אני יכול לדבר על המון דברים אבל בפועל בא לי לדבר רק על דבר אחד: מוזיקת הבוס האחרון.

המוזיקה המיוחדת של הדמות אדל

הקרב האחרון של המשחק פשוט מראה לכם עד כמה Revo חכם ועד כמה החזון שלו כלפי הפסקול של המשחק מתחיל מפיסת המוזיקה הראשונה שאתם תשמעו במשחק ועד סופו. המוזיקה של הבוס האחרון אותה אני אשמיע כאן בסוף היא סיכום של כל המסע שעברתם. העיצוב הגאוני של הטראק הזה גורם לקרב הזה להרגיש לא כמו קרב של הגיבורים שלנו נגד הבוס האחרון, אלא קרב של כל "Bravely Default 2" נגד הבוס. מהשחקן שחווה את המשחק והחלקים השונים בו עד הדמויות השונות והאזורים שהייתם בהם - הכל משתלב יחדיו כדי ליצור כאן חוויה שבאמת שמה אותי על סף דמעות בסוף הקרב. מגיע לפסקול הזה את כל המילים הטובות שזורקים עליו ויותר, לכו להקשיב לו ב-Spotify, Apple Music או סתם ביוטיוב.

כל וואריאציות מוזיקת הבוסים בחלק השלישי של המשחק

לסיום החלק הממש ארוך הזה אני רק רוצה לציין שהעובדה שהמשחק הזה אפילו לא היה מועמד לתואר פסקול השנה בטקס פרסי הגיימינג גובלת בבושה של ממש. Revo יצר כאן פסקול שהולך עם השחקן מההתחלה ועד הסיום ומלווה אותו לכל אורך המשחק. הפסקול של Bravely Default 2 הוא לא עוד קטעי מוזיקה מחוברים יחדיו כדי להנעים את החוויה של השחקן ולתת לו סימנים קוליים של איך הוא אמור להרגיש - הפסקול של המשחק הזה מייצג את המסע שהשחקן עבר במהלכו. ובסופו של דבר - זה הדבר שאני הכי רוצה שפסקול יעשה.

כמו עם Chrono Trigger, Final Fantasy VII ו-Mega Man X, גם כאן מדובר במשחק שאת הפסקול שלו אני אשמע עוד שנים קדימה.

רצועות אהובות: The Bells of Battle Ring Out Again, Another Overture to Hope, Nostalgia, the Light of the Past, Battle with Those We Must Face, To the Heroes of Light, Battle with Villains, The Nexus Gazes into the Darkness ~ Those Who Assemble Stars in the Darkness - 

יודעים מה פשוט לכו תקשיבו לכל הפסקול של המשחק הזה, אני לא יכול להגביל את עצמי לכמה בודדים.

זהו! זאת רשימת פסקולי השנה שלי לשנת 2021! שוב, אם אתם חושבים שפספסתי איזה פסקול מועדף, אתם יותר ממוזמנים לכתוב לי בעמוד הפייסבוק שלנו, באינסטגרם שלנו או ישירות אליי. כיאה לשנים האחרונות, זוהי הכתבה שפותחת את כתבות סוף השנה של Vgames, כשבקרוב תוכלו לקרוא כאן על משחקי השנה שלנו לפי ציוני ביקורות וכמובן גם את כתבת הסיכום השנתית שלנו בה הכתבים של האתר ועבדכם הנאמן יספרו לכם על אכזבת השנה שלהם, הפתעת השנה שלהם וכמובן, משחק השנה שלהם לשנת 2021.

אבל עד אז, האזנה נעימה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:26 30.12.2021 | DrizziTx DrizziTx

    שמואל האהבה שלך לפסי קול מדהימה, מסתכל בהשתאות ונהנה מההנאה שלך :)

    מה שמביא אותי לשאול, האם את פס הקול של child of light אתה מכיר?
    משחק ישן, חושב שהרבה לפני שעשית את הרשימות הללו, אבל גם משחק מדהים וגם פס קול שהפיל אותי ותהיתי אם מכיר ומה דעתך עליו? (בטח כשאתה מדבר על איך פס הקול מתאים את עצמו לקרבות מול בוסים וכו')

  2. 2

    23:49 01.01.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    ברור שאני מכיר אותו וברור שעפתי עליו בזמנו. אחת הסיבות שאני זוכר את המשחק כל-כך טוב היא הפסקול הפסיכי שלו. איי יוביסופט של 2014. געגועים.

  3. 3

       | פורסם ע"י