הרשמה

צפו בטריילר הרשמי לעיבוד הקולנועי של Uncharted

הטריילר הרשמי הגיע

אחרי דליפה קצרה, סוני משחררת את הטריילר באופן רשמי

בתחילת היום סיפרנו לכם על קטע קצר שהודלף לרשת מתוך מה שהיה נראה כמו הטריילר הרשמי הראשון לעיבוד הקולנועי של Uncharted בכיכובם של טום הולנד (Tom Holland) ומארק וולברג (Mark Wahlberg), והנה, כמה שעות מאוחר יותר, הטריילר הרשמי שוחרר לרשת, והוא השאיר אותנו חסרי מילים לחלוטין.

הטריילר מציג את ניית'ן דרייק (Nathan Drake) בתור ברמן במפגש ראשון עם וויקטור סאליבן (Victor Sullivan), והשניים יוצאים להרפתקאה משותפת. אנחנו מקבלים אזכורים רבים למשחקים, ביניהם השם סאם, אחיו של דרייק, לצד מספר סצינות שנראות כאילו נלקחו היישר מהסדרה הבלעדית לקונסולות הפלייסטיישן כמו ספינה מקורקעת, והסצינה שהודלפה מוקדם יותר היום בה דרייק נופל ממטוס משא. אנטוניו בנדרס (Antonio Banderas) מגלם את הנבל, צייד אוצרות עם משאבים רבים ומעט מאוד רחמים. הטריילר גם משמש כאישור הסופי שלסאלי, הדמות של מארק וולברג, לא יהיה את השפם האייקוני של הדמות מהמשחקים, לפחות בקטעים שהוצגו.

בפרסום של Playstation Blog, ניל דרוקמן (Neil Druckmann), במאי המשחק Uncharted 4: A Thief's End, הגיב על חשיפת הטריילר וסיפר כי הבמאי רובן פליישר (Ruben Fleischer) "יצר את הסרט למעריצים המושבעים של סדרת המשחקים ולאנשים שלא מכירים אותה, והוא מאמין ששניהם יהנו באותה מידה מבסרט הכיפי ועמוס האקשן הזה". בישראל, שם הסרט יתורגם ל-'מחוץ למפה', והוא צפוי לעלות לאקרנים ב-18 בפברואר, תאריך הרבה יותר קרוב ממה שציפינו לו. מה אתם חושבים על הטריילר החדש? מאמינים שהוא ישבור את קללת 'סרטים כושלים שמבוססים על משחקים'? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י