הרשמה

נחשף MultiVersus, משחק הלחימה החדש של WB

באטמן ואריה סטארק נגד תום וג'רי

לפעמים חלומות מתגשמים

השמועות היו נכונות: בטריילר מפורט שאורכו כשלוש וחצי דקות, חשפו מפתחי המשחק - "Player First Games" את הפרויקט הראשון שלהם. המשחק, בעל השם המקורי והמתאים - "MultiVersus", הוא משחק מכות חינמי בסגנון .Smash Bros שמכיל ברובו דמויות שהזיכיון שלהן בבעלות Warner Bros וגם כמה שלא, כמו פין וג'ייק מ-Adventure Time. אמנם עוד הובטחו לנו הכרזות על דמויות חדשות לפני היציאה, אך כבר עכשיו אפשר ליצור כמה קרבות ביזאריים שכוללים את שאגי מ-Scooby-Doo ובאטמן, נלחמים באריה סטארק ממשחקי הכס וסטיבן מ-Steven Universe.

מדובר במשחק הראשון של הסטודיו הזה, כך שאין לנו מושג למה לצפות, אך בטריילר הוצג דגש מרכזי על שיתוף פעולה בקרבות של 2 נגד 2. בנוסף, הובטח לנו דיבוב של הדמויות ואפילו מוזיקה מהזיכיונות שלהם, ככה שקרב באטמן נגד סופרמן לצליליי הפתיח של משחקי הכס נראה קרוב מתמיד.

המשחק צפוי לצאת ב2022 לקונסולות ה-Xbox One, Xbox Series X|S, PS4, PS5 והמחשב האישי, ויתמוך ב-Cross-play ו Cross-progression כך שנוכל להשתמש בדמויות שלנו בכל פלטפורמה שעליה ניתן לשחק. כרגע לא הוכרזה גרסה לנינטנדו סוויץ' או תאריך יציאה מעבר לשנה הבאה, אך כן יתקיימו playtest שאליהם ניתן להירשם בקישור הבא: https://www.multiversus.com/en

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י