הרשמה

צפו בטום הולנד נופל ממטוס בקטע מודלף מתוך הטריילר לסרט של Uncharted

הטריילר לעיבוד הקולנועי של Uncharted מודלף לרשת

טום הולנד, מתי יפסיקו להדליף סרטים שלך?

העיבוד הקולנועי של סדרת משחקי Uncharted עבר הרבה טלאות בתוחלת החיים שלו, עם הכרזה ראשונה על תחילת עבודה לפני עשר שנים והחלפה של שבע במאים שונים, והרבה אנשים לא באמת האמינו שהוא אי פעם יגיע לקולנוע. הצילומים הושלמו עוד באוקטובר 2020, והשמועות אומרות שבקרוב מאוד נקבל טריילר ראשון שיציג לנו את טום הולנד (Tom Holland) בתפקידו של ניית'ן דרייק (Nathan Drake) בגרסה צעירה יותר. אבל כרגיל, איפה שיש טריילר שאמור לצאת, יש גם הדלפה שמגיעה כמה ימים לפניו, ובדומה לסרט אחר בכיכובו של טום הולנד, גם כאן זה קרה. אזהרת ספוילרים לקטע המודלף בהמשך הכתבה!

הקטע המודלף מהטריילר מציג את טום הולנד תלוי בין שמיים וארץ ממטוס שנופלים מתוכו ארגזים של ציוד, בסצינה שמהווה הומאז' ברור לאחד מהרגעים האייקונים ביותר ב-Uncharted 3: Drake's Fortune בו דרייק נופל ממטוס שמתרסק באמצע מדבר שומם. בהמשך ניתן לראות את דרייק מתמודד מול בריון בקרב אגרופים, הצצה קצרצרה לתפקידו של מארק וולברג (Mark Wahlberg) בתור ויקטור סאליבן (Victor Sullivan), וחזרה לסצינת המטוס שבה דרייק מושלך החוצה ע"י רכב, מה שמוביל לחשיפת תאריך היציאה של הסרט - פברואר 2022 (לכאורה).

הצילום יחסית ברור ואמין מאוד, עם אפקטים שנראים אותנטיים וגורמים לנו להאמין, ולו לשנייה, שמדובר בדבר האמיתי. כמובן שניאלץ לחכות ולראות אם אכן ההדלפה אמיתית כשהטריילר הרשמי ישוחרר, ולפי השמועות זה אמור לקרות ממש בקרוב, אולי אפילו היום. מה אתם חושבים על הקטע המודלף? מאמינים שהוא אמיתי? ספרו לנו בתגובות!

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י