הרשמה

טריילר חדש ל-Alan Wake Remastered מציג המון שיפורים גרפיים

ההשוואה נעשתה בין גרסאת ה-Xbox 360 המקורית לגרסאת ה-Series X

Alan Wake Remastered מתקרב בצעדי ענק, ואוי כמה השתנה מאז 2010

טריילר חדש ל-Alan Wake Remastered שוחרר במהלך סוף השבוע כשהפעם הדגש הוא על מגוון השיפורים הגרפיים שנעשו בגרסה המחודשת של הקלאסיקה מ-2010. כמו שניתן לצפות, הוידאו מראה הבדלים משמעותיים מהגרסה המקורית ששוחררה בזמנו ל-Xbox 360. בין השאר אפשר לראות בטריילר החדש שנעשתה עבודה משמעותית בכל הנוגע ל-Cutscenes ושיפור אנימציות השפתיים והפנים של הדמויות, נראה שכל המודלים עצמם גם הם עברו מתיחת פנים לא קטנה עם Shaders משופרים לשיער ולפנים. כמו כן פורסם כי גרסאת ה-Series X וה-PS5 של המשחק ירוצו בקצב של 60 FPS וברזולוציית 4K. בעוד שב-PS4 Pro וה-Xbox One X תהיה אופציה ל-30 FPS ב-4K או 60 FPS ב-1080P. כמובן שגרסאת ה-PC תתמוך ב-4K ללא הגבלת פריימים.

בניגוד להוצאה המקורית של המשחק שהופצה ע"י מיקרוסופט, Alan Wake Remastered יופץ על ידי Epic Games לאחר שזו רכשה את הזכויות יחד עם המפתחת Remedy. מה שהוביל לכך שלראשונה, הסיפור של Alan Wake יגיע גם לקונסולות של סוני. עם גרסאת ה-PS5 אפשר לצפות מהמשחק לתמיכה בפיצ'רים של שלט ה-Dual Sense המיוחד. כך למשל, יורגש הבדל משמעותי ברטט בין ירייה באקדח או ברובה צייד וגם בהתנגדות הטריגר. בנוסף על כך, הטריגר השמאלי שמשמש לשליטה בפנס של Alan יגרום לפנס להאיר באור חזק יותר ככל שלוחצים עליו חזק יותר. לבסוף, אם תרכשו את המשחק עבור קונסולות הדור הקודם תזכו גם לשדרוג לקונסולות הדור הנוכחי ללא תוספת תשלום וההפך. במילים אחרות, אם תרכשו את Alan Wake Remastered לקונסולה אחת, תקבלו את המשחק עבור כל הפלטפורמות של המותג.

Alan Wake Remastered הוכרז באירוע ה-Playstation Showcase של סוני לפני כשבועיים אחרי שמועות רבות, שחלקן אף טענו ש-Remedy עובדת על משחק המשך אחרי דממה של שנים. המשחק מגיע ב-5 לאוקטובר לכל הפלטפורמות. לצערנו עדיין לא מדובר בהמשך המיוחל אבל מעריצים רבים כבר שמחים על ההזדמנות לחוות את הסיפור המיוחד בסטדנרטים של הדור הנוכחי. מה איתכם? שיחקתם במשחק המקורי? מתרגשים לקראת ההוצאה המחודשת? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:10 26.09.2021 | Guy94 Guy94

    מעניין כמה שיפור יהיה בין ה-remastered לבין גרסת ה-PC המקורית. אני זוכר את המקורית על ה-PC כמו שה-remastered נראה :).

  2. 2

       | פורסם ע"י