הרשמה

זה מגיע: הפרק השני של Deltarune יגיע בלילה שבין שישי לשבת

זה סוף כל סוף מגיע!

הסבלנות משתלמת: אחרי ששנה שעברה טובי הבטיח כי ההתקדמות טובה, סוף כל סוף החלק השני של DeltaRune מגיע בשישי בלילה!

לפני ממש טיפה יותר משנה, ישבתי פה, התרגשתי מאוד לכבוד 5 שנים ליציאת Undertale, טובי פוקס (Toby Fox) היוצר של המשחק, נתן ריאיון עם מספר פרטים חדשים בנוגע לפרק השני והמצופה של Deltarune, משחק הספין אוף של Undertale וביקש מאנשים לשכוח ממנו עד שיצא הפרק השני. שנה תמימה אחר כך, טובי פוקס והצוות שעובד איתו על המשחק עבדו בשקט בשקט על פרק ההמשך של Deltarune בשנה החולפת והלילה, קיבלנו סוף כל סוף הכרזה רשמית בנוגע לשחרור של החלק השני והוא קורה ממש עוד פחות מ-40 שעות (מרגע כתיבת מילים אלו)!

הלילה, Fangamer (חנות מרצ' אמריקאית שעושה את המרצ' הרשמי בין היתר של Undertale ו-Deltarune) עלתה לסטרים מיוחד לכבוד 6 שנים ל-Undertale ושיחקו ב-Deltarune יחד עם טובי פוקס שהופיע בצורה מעניינת (בלשון המעטה). ממש בסוף הסטרים כאשר המשחק הגיע לסיום, הופיע לו תפריט נחמד שנתן את האפשרות "Continue to chapter 2", לאחר מכן קיבלנו הצצה לדקות הראשונות של המשחק (לפני שסוזי וקריס קופצים חזרה לחברים שלהם בעולם השני) וישר לאחריה ההכרזה כי המשחק יוצא בלילה שבין שישי לשבת בשעה 3 בבוקר למחשב ולמק (8pm est 9/17).

מיותר לציין שאני מת מהתרגשות ולא יכול לחכות להמשיך את הסיפור של קריס, סוזי ורלסי ולראות לאן הוא ממשיך, מחכים בדיוק כמוני? מתרגשים גם כן? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י