הרשמה

מנכ"ל Gearbox: משחק Brothers In Arms חדש נמצא בפיתוח

כמו בכותרים אחרים של Gearbox, גם כאן לא נקבל מידע עד שהמשחק יהיה כמעט מוכן.

האם ל-Brothers In Arms יש זכות קיום בשוק מוצף ה-FPS של היום?

מנכ"ל Gearbox, רנדי פיצ'פורד (Randy Pitchford) הודיע במסגרת ראיון שמשחק חדש בסדרה הותיקה Brothers In Arms נמצא בפיתוח אחרי הפסקה של כ-13 שנים.

הראיון נערך במסגרת פודקאסט משותף עם מנכ"ל Insomaniac טד פרייס (Ted Price) שבו השניים דנו על היבטים רבים ומעניינים של התעשייה. הפודקסאט שהוקלט כבר באפריל, הגיע ליוטיוב רק לפני יומיים והפרט הקטן הזה מיד תפס את עיניהם של המעריצים. למרבה הצער, חוץ מהאישור על כך שהמשחק נמצא בפיתוח לא קיבלנו שום פרטים אחרים, ופיצ'פורד הודיע באגביות על המשחק כחלק משיחה על Borderlands 3, משחק אחר של Gearbox: "בכלל לא הודעתי על Borderlands 3 עד שהמשחק היה בגרסאת בטא. למשל, אנחנו עובדים גם על משחק חדש בסדרת Brothers In Arms ואני יודע שיש לסדרה המון מעריצים שמחכים כבר הרבה זמן לחדשות, אבל לצערי הם יצטרכו לסבול את הציפייה".

בעוד שההיסטוריה של המותג רוויה במשחקי סמארטפון סתמיים למדי, המשחק המשמעותי האחרון בסדרה: "Hells Highway" שוחרר עוד ב-2008 ומחזיק בממוצע ביקורות של 79 באתר הביקורות Metactitic. המשחקים הראשונים נחשבים עד היום לקלאסיקה והסדרה הצליחה לצבור לעצמה בסיס מעריצים לא קטן עם השנים. דבריו של פיצ'פורד הפיחו תקווה חדשה באותם מעריצים, ועכשיו נותר לחכות ולראות האם Gearbox יצליחו להחזיר את סדרת Brothers In Arms לימי הזוהר שלה. בינתיים אפשר להתנחם בכך שב-Gearbox עובדים גם על סדרת טלוויזיה המבוססת על הזיכיון ביחד עם סקוט רוזנבאום (Scott Rosenbaum) שהפיק את הסדרה The Shield. לגבי המשחק? כנראה שנצטרך לחכות עוד קצת בשביל לשפוט...

מה אתכם? יצא לכם לשחק במשחקים הקלאסיים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י